Gjest Dordy Can Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Bedre, uten tvil. Men kastrering er best. Nå vet jeg ikke hva p-sprøyte koster, men selv kastrering av hunkatt trenger ikke koste så mye hvis man sjekker litt priser rundtomkring. Hankatter er veldig rimelige å kastrere, og et mye enklere inngrep. "............................................" Jeg kastrerte min hunkatt for 800 kr. Det er jo ikke mye.. Tipper det blir mye billigere enn å bruke p-piller i lengden. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Jeg kastrerte min hunkatt for 800 kr. Det er jo ikke mye.. Tipper det blir mye billigere enn å bruke p-piller i lengden. Og ikke minst blir det mange færre kattunger som enten må druknes, gies bort eller "settes ut" ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 6. mars 2006 Skrevet 6. mars 2006 Jeg kastrerte min hunkatt for 800 kr. Det er jo ikke mye.. Tipper det blir mye billigere enn å bruke p-piller i lengden. Både og. Det koster vel ikke mer enn litt over 100,- i året med p-piller. Men prisen er egentlig uinteressant, så lenge vi snakker om en operasjon til under tusen kroner. Vil du ikke spandere det på katten din, så er du ikke skikket til å ha katt. "............................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.