Gå til innhold

Visste du at...?


Gjest Katten er et ørkendyr

Anbefalte innlegg

Gjest Dordy Can

Bedre, uten tvil. Men kastrering er best. Nå vet jeg ikke hva p-sprøyte koster, men selv kastrering av hunkatt trenger ikke koste så mye hvis man sjekker litt priser rundtomkring. Hankatter er veldig rimelige å kastrere, og et mye enklere inngrep.

"............................................"

Jeg kastrerte min hunkatt for 800 kr. Det er jo ikke mye.. Tipper det blir mye billigere enn å bruke p-piller i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest girasol

Jeg kastrerte min hunkatt for 800 kr. Det er jo ikke mye.. Tipper det blir mye billigere enn å bruke p-piller i lengden.

Og ikke minst blir det mange færre kattunger som enten må druknes, gies bort eller "settes ut" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kastrerte min hunkatt for 800 kr. Det er jo ikke mye.. Tipper det blir mye billigere enn å bruke p-piller i lengden.

Både og. Det koster vel ikke mer enn litt over 100,- i året med p-piller. Men prisen er egentlig uinteressant, så lenge vi snakker om en operasjon til under tusen kroner. Vil du ikke spandere det på katten din, så er du ikke skikket til å ha katt.

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...