Gå til innhold

Webmaster. Forskjell på folk??

Anbefalte innlegg

Gjest Marrit

For en liten tid tilbake skrev jeg et innlegg der jeg lurte på om noen ville maile med meg angående det å støtte hverandre i å gå ned noen kilo. La igjen min anonyme hotmail adresse. Dette innlegget ble umiddelbart slettet av deg webmaster...

Ok. Tenkte jeg dette var vel ikke lov her på DOL... Nå har en annen skrevet på adopsjonsforum under tråden "tilknyttningsforstyrrelse" og skrevet sin email adresse og søkt etter mailsvar..

Dette bør vel også slettes!!? Det er vel ikke forskjell på folk her?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221649-webmaster-forskjell-p%C3%A5-folk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi leser langt fra alt som postes på våre sider, så vi er avhengige av konkrete tips for å se slike innlegg.

Hovedregelen er at det ikke er anledning til å legge ut "kontaktannonser" her.

om noen vil skrive privat om visse ting burde det vel vært lov å legge ut anonym e postadr.

Er ikke dette lov kanskje?

Har lagt ut annonym adr. her inne jeg til tider,men ikke noen av innlegga er slettet fordet

om noen vil skrive privat om visse ting burde det vel vært lov å legge ut anonym e postadr.

Har lagt ut annonym adr. her inne jeg til tider,men ikke noen av innlegga er slettet fordet

ja det har jeg også gjort - mang en gang - men da er det ikke for å selge noe eller markesføre noe el. det er vel en forskjell på det kanskje?

Gjest Moderator

Vi godtar utveksling av mailadresse mellom to brukere :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...