Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Vår sønn på 8 år har i dag fått diagnosen Ponsgliom. Som du sikkert forstår er vi desperate etter informasjon. Legene har ikke gitt oss gode utsikter, så vi er nå intr. i å finne ut om det finnes alt. behandling. Leste med stor intr. ditt svar på en annen henvendelse vedr. denne sykdommen.

Er det fortsatt Burzynski klinikken i Texas som er kommet lengst i forskingen på denne type svulst/kreft?

Hvordan går vi fram for å finne mer ut av denne og/eller andre muligheter?

Setter stor pris på rask tilbakemelding, da dette jo haster..

strelisa

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221706-ponsgliom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Aina E

Ja, siden du spør på forumet for alternativ behandling, så skal jeg fortelle deg alt jeg vet om alternativ behandling og kreftterapi.

Jeg skriver en del her, så skal jeg gi deg all den informasjon jeg har, inkludert referanser. Det blir for mye å skrive her, men du kan kontakte meg på mail lenger ned.

Vel; En cancercelle er bygget opp av microber, forskjellige sammensetninger av microber, gir forskjellige svulster. Felles for de alle, er at de inneholder et retrovirus.

Cancerceller produserer enorme mengder frie radikaler, som virker oksyderende, derfor er det viktig å "nøytralisere" de frie radikalene med store doser antioksidanter og å styrke immunforsvaret.

For at en cancercelle skal kunne dannes, må den "rive" 8 av forsvarsverkene vi har i kroppen og det er disse forsvarsverkene vi forsøker å sette opp.

For å gjøre noe av dette enkelt, vil jeg anbefale flg:

1. Finn en terapi mot stress og la kroppen få nok hvile. Om den ikke får det, stresser man også immunforsvaret, hvilket fører til mangel på næringsstoffer kroppen trenger for å behandle seg selv og cancerceller trives godt i et stresset kroppsmiljø.

2. Sett opp et kosthold tilpasset som en cancerdiett. Riktig ernæring og tilskudd. Basisk mat er ikke cancerceller særlig glade i.

3. Eliminer det som er farlig. Dvs det som stimulerer en cancercelle til å vokse/spre seg.

Store mengder omega3 i høy kvalitet bør startes med umiddelbart.

Homeopatiske preparater - Sanumterapi bør iverksettes.

Kok og damp all mat. Ikke stek den.

Man bør tilføre angiostatiner, for å forhindre at blodårene i vevet fører blod (mat) til c.cellen. Da er genistein en del av en viktig behandling.

Man må styrke lipidene (fettlaget rundt cellene), for å forhindre spredning, dette kan man gjøre med flavonoider.

Man må styrke matrixen (collagen/elastin) i bindevevet, for å forhindre spredning.

Det er superviktig å ta immunstimulerende midler.

Men vet du... Dette blir så mye at jeg foreslår at du ringer meg? Send en mail til [email protected] så skal jeg svare deg med mitt tlf. nr.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/221706-ponsgliom/#findComment-1655039
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...