Gjest Vet ingenting om dette Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Har søvnproblemer og tenker bestille Melatonin. Tenker det kan være verd et forsøk. Er dette lillepille et lovlig konsept eller? Er de dyre der? Har hørt at de selger Melatonin reseptfritt i Sverige. Jeg kan jo spørre legen om resept, men hvis det er samme pris og det er seriøst det fra lillepille er det vel bare å bestille der. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Så vidt jeg vet er det lovlig å kjøpe Melatonin fra utenlandske nettsteder. Men jeg må si jeg stiller meg noe skeptisk til en nettside som kaller seg Lillepille.com 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg tror forresten det der er utrolig dyrt. 42 Euro for 60 piller med Melatonin høres brutalt ut. Gå på Kelkoo.com og du vil finne det langt billigere. 0 Siter
Gjest Vet ingenting om dette Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg tror forresten det der er utrolig dyrt. 42 Euro for 60 piller med Melatonin høres brutalt ut. Gå på Kelkoo.com og du vil finne det langt billigere. Ja jeg er også skeptisk. Dyre var de også. Var inne på Kelkoo (Spania) der var prisen bare en brøkdel enn hva lillepille tok. Kanskje Sverige har nettsider på helsekost, som en kan bestille fra. Får lete litt etter det. 0 Siter
Gjest Uten nick denne gang Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Ja, jeg har bestilt Melatonin fra Lillepille. Det gikk veldig greit og raskt. Men det var dyrt da jeg bestilte, og ble enda dyrere når jeg måtte betale for fortolling. 0 Siter
Gjest Vet ingenting om dette Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Ja, jeg har bestilt Melatonin fra Lillepille. Det gikk veldig greit og raskt. Men det var dyrt da jeg bestilte, og ble enda dyrere når jeg måtte betale for fortolling. Hvordan virket melatoninen? 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Lillepille er blitt kritisert, skjer det noe med deg om du kjøper legemiddler som er reseptbelagt i norge ulovlig på nettet så har du ikke samme forsikring som om du henter de på apotek har jeg hørt. Alle som tar reseptbelagt medisin fra apotek er visst dekket av selskapet sin forsikring skulle det være noe galt- har jeg hørt iallefall. 0 Siter
Gjest Uten nick denne gang Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Hvordan virket melatoninen? Litt usikker, tror man blir litt trøttere. Og troen kan jo flytte fjell (les få deg til å sove). Mer objektiv informasjon får du sikkert ved å søke på nettet. 0 Siter
Gjest Hanneline Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg sliter også med søvnproblemer. Men jeg er ganske feig av meg og kunne aldri ha kjøpt noe som ikke er lovlig her i Norge. Det er jo en _grunn_ til at man skal få det på resept. 0 Siter
Gjest Uten nick denne gang Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Jeg sliter også med søvnproblemer. Men jeg er ganske feig av meg og kunne aldri ha kjøpt noe som ikke er lovlig her i Norge. Det er jo en _grunn_ til at man skal få det på resept. Akkurat når det gjelder Melatonin selges jo dette over disk i mange land, herunder i Sverige og i USA. Som du sikkert vet er det stadig flere medisiner i Norge som selges over disk. Det samme vil antakelig også skje med Melatonin om få år, når det er forsket litt mer på det. Deler ellers bekymringen når det gjelder sikkerhet om hva man får - hva skal man gjøre om man mot formodning fikk noe annet enn det som står i deklarasjonen? 0 Siter
Aryane Skrevet 16. mars 2006 Skrevet 16. mars 2006 Gå inn i en helsekostbutikk og spør om de selger Melatonin under bordet, jeg vet om en butikk her i Bergen som gjør det. Vil tro eieren ligger tynt an hvis det blir oppdaget. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 17. mars 2006 Skrevet 17. mars 2006 Jeg vet ikke om det har forandret seg, men tidligere har det ikke vært mulig å kjøpe Melatonin i Norge, selv på resept, med mindre man har søkt spesielt om registreringsfritak eller hva det nå heter. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. oktober 2006 Skrevet 11. oktober 2006 Gå inn i en helsekostbutikk og spør om de selger Melatonin under bordet, jeg vet om en butikk her i Bergen som gjør det. Vil tro eieren ligger tynt an hvis det blir oppdaget. "Gå inn i en helsekostbutikk og spør om de selger Melatonin under bordet, jeg vet om en butikk her i Bergen som gjør det. " Kan du si hvilken butikk i bergen som gjør dette? F.eks på mail? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.