Gå til innhold

Sove med truser: hva med sex?


Gjest Ulvinnen Lurulf

Anbefalte innlegg

amerikafareren

He he, de trusene skulle jeg likt å sett!

Var det små mini-stringtruser, eller mormortypen som ble med inn?

Det var før string-trusene sin tid så det var skikkelige mormortruser ja;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 259
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Gyda

    18

  • flisa

    12

  • Åsemor

    12

  • Mary Poppins

    11

Mest aktive i denne tråden

At det er framtida tror jeg at jeg kan garantere, selv uten å ha testet det.

Men alle som lar seg inspirere, må så gjerne stå frem etterpå :-)

Du har i alle fall gitt oss et tips som kan være verdt å sjekke ut på egenhånd, ja.

Takk skarr'u ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

amerikafareren

Det går veldig fint an å ha sexmed truser på også.

Menn finner som regel veien uansett.

Nei det gikk ikke den gangen jeg måtte ta dem av, og siden tror jeg ikke jeg har prøvd. Menn er oftest veldig hjelpsomme i slike situasjoner;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Nei, men det har tydeligvis du. Fordi jeg mener det er ekkelt med sædflekker i senga, så betyr det at jeg har terrorisert deg i lengre tid?

Jaja, paranoiaen lenge leve. Riktig god bedring.

Jeg kjenner da igjen skrivemåten din.

Det har helt greit for meg at du synes det er ekkelt med sæd i senga.

For meg går det helt fint, men det går ikke ukesvis mellom hvert skift. Desuten er vi såpass oppfinnsomme at vi kan ta med et håndkle om senga er nyskifta.

Man finner sine egne måter å gjøre det på, og jeg driter da en lang marsj i hvordan du gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har i alle fall gitt oss et tips som kan være verdt å sjekke ut på egenhånd, ja.

Takk skarr'u ha!

Damebeger for å holde sæden inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Delikat..

Jeg kjenner da igjen skrivemåten din.

Det har helt greit for meg at du synes det er ekkelt med sæd i senga.

For meg går det helt fint, men det går ikke ukesvis mellom hvert skift. Desuten er vi såpass oppfinnsomme at vi kan ta med et håndkle om senga er nyskifta.

Man finner sine egne måter å gjøre det på, og jeg driter da en lang marsj i hvordan du gjør det.

Kjenner igjen skrivemåten min? Rart, ettersom vi (heldigvis) ikke har diskutert noe før. Men out ivei, du, og drit deg loddrett ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Nå som det er så kaldt, så tenkte jeg litt på om jeg skulle begynne å sove med truse.

Men samtidig så er det dette med sexen da. Den må ikke nedprioriteres. Og etter litt tenking har jeg svaret:

Jeg sover med truse, men bare rundt det ene beinet. Genialt, eller?

En kankende god ide!

Dette burde være noe for deg:

http://home.tiscali.be/joke1/Neme4/nice%20pants.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døø...trusa er så liten at det tar bare ett sekund å ta den av.

Nå var de på månen i 1969, så ei lita truse skal ikke hindre meg i å få meg mus:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damebeger for å holde sæden inne?

Nei, for ha den i. Og så sette begeret på nattbordet til du skal stå opp neste morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Nå som det er så kaldt, så tenkte jeg litt på om jeg skulle begynne å sove med truse.

Men samtidig så er det dette med sexen da. Den må ikke nedprioriteres. Og etter litt tenking har jeg svaret:

Jeg sover med truse, men bare rundt det ene beinet. Genialt, eller?

Rågenialt!

Siden du vil bruke truse for å holde varmen, så gjør den sikkert samme nytten rundt benet som på vanlig plass.

Du ser sikkert råfristende ut i den habitten.

Nå lurer jeg bare på om M.Angelica klarer å hoste opp et illustrasjonsfoto til denne situasjonen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for ha den i. Og så sette begeret på nattbordet til du skal stå opp neste morgen.

Den klarer jo ikke å stå oppreist den veien. Det ville jeg iallefall ikke tatt sjangsen på halvfull med sæd.

Da er det vel bedre med et tørkepapir som man kan putte inn i et annet tørkepapir som til nød kan få ligge på nattbordet natten over.

Ellers er det ikke så innmari mange meterne mellom senga og dassen her i huset iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen Lurulf

Det var før string-trusene sin tid så det var skikkelige mormortruser ja;)

Sikkert bærre lekkert!

:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest M.Angelica

Oæo!

Har jeg M.Angelica (i nærheten), så har jeg alt! Dette er bra. (Og trusa synes ikke - for den er rundt bare det ene beinet.)

Den buksa der kan løse alles fryse- og sexproblem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolverina

Om jeg skulle ha truse på, blir den røsket av av samboer og kastet veggimellom.

Tar altså ikke på noen truse igjen etterpå.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Oæo!

Har jeg M.Angelica (i nærheten), så har jeg alt! Dette er bra. (Og trusa synes ikke - for den er rundt bare det ene beinet.)

Trusa varmer godt et annet sted, ja!

Når du kan skilte med dette bildet, så vil nok SDD hoste opp rumpebildet sitt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den klarer jo ikke å stå oppreist den veien. Det ville jeg iallefall ikke tatt sjangsen på halvfull med sæd.

Da er det vel bedre med et tørkepapir som man kan putte inn i et annet tørkepapir som til nød kan få ligge på nattbordet natten over.

Ellers er det ikke så innmari mange meterne mellom senga og dassen her i huset iallefall.

Nei, vi har vel alle våre metoder - og de fleste har vi nok forska oss fram til mer eller mindre på egen hånd. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden fikk meg til å komme på en vanvittig dårlig vits....

Samtale etter sengekos:

Mannen: Hadde jeg visst du var jomfru skulle jeg tatt det mer med ro.

Dama: Hadde jeg visst du kunne ta det mer med ro hadde jeg tatt av strømpebuksa først.

Hihi.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...