Gå til innhold

Sove med truser: hva med sex?


Gjest Ulvinnen Lurulf

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli

"*vekket opp av sex* "

Ja, det skjer rett som det er...

Og jeg anmelder det ikke som voldtekt en gang ;)

I natt snakket jeg i søvne.

Jeg våknet av at jeg sa høyt og tydelig: - Jeg må ha litt armslag!!

Stakkars mannen min som hadde lusket seg innpå meg bakfra og så fikk han bare høre disse brutale ordene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 259
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Gyda

    18

  • flisa

    12

  • Åsemor

    12

  • Mary Poppins

    11

Mest aktive i denne tråden

Frem til for kun få år siden lå vi ALLTID uten truse - unntatt hvis vi var sure eller hadde kranglet. Da var tegnet på forsoning at trusa ble tatt av :-)

Nå legger vi oss som regel med truse. Har vi sex, smetter vi den kjapt av, men det går faktisk an å få det til med truse på også :-)

Som regel går jeg ut og tisser etterpå og da tar jeg på meg trusa igjen. Synes det blir så kaldt på rompa uten! Men det hender jo vi sovner helt utslått etterpå da - og da blir det uten truse :-)

hihi - kjente igjen den og med det samme så kom jeg på at jeg har mye mer rompeareal å fryse på nå - enn før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha en annen anatomi...

Nei, nå skriver jeg så mye rart at jeg må legge meg, tror jeg.

Natta, flisa, sov godt i trusene dine :)

G'night2U2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Jeg kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig å tenke seg til hva vi som sover med truse på gjør når vi vil ha sex? Vi har da ikke sex i søvne? Vi SOVER med truse på, vi har ikke sex med truse på.

Det er faktisk ganske så lett både å ta av en truse og å ta den på seg igjen, det lærte jeg allerede som liten, mange år før jeg visste hva sex var for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

hihi - kjente igjen den og med det samme så kom jeg på at jeg har mye mer rompeareal å fryse på nå - enn før :)

Mye mer rompeareal å fryse på!!!

Du kan få sagt det du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Frem til for kun få år siden lå vi ALLTID uten truse - unntatt hvis vi var sure eller hadde kranglet. Da var tegnet på forsoning at trusa ble tatt av :-)

Nå legger vi oss som regel med truse. Har vi sex, smetter vi den kjapt av, men det går faktisk an å få det til med truse på også :-)

Som regel går jeg ut og tisser etterpå og da tar jeg på meg trusa igjen. Synes det blir så kaldt på rompa uten! Men det hender jo vi sovner helt utslått etterpå da - og da blir det uten truse :-)

Jeg er visst helt motsatt av deg. Rompa mi må ha luft og puste i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prust

Men om du sover med truse og blir vekket opp til sex?

Da tar enten jeg den av eller han den av! Fungerer fint det!

Det er deilig det - å våkne av at man er i full gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

I natt snakket jeg i søvne.

Jeg våknet av at jeg sa høyt og tydelig: - Jeg må ha litt armslag!!

Stakkars mannen min som hadde lusket seg innpå meg bakfra og så fikk han bare høre disse brutale ordene.

De ordene var litt av en romansedreper, ja!

Stakkars mann, du får gjøre det godt igjen til natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen Lurulf

Da tar enten jeg den av eller han den av! Fungerer fint det!

Det er deilig det - å våkne av at man er i full gang :-)

"Det er deilig det - å våkne av at man er i full gang :-)"

Nemlig! Og vi slipper å ha tøy i veien også...

Men jeg skjønner jo at mange har funnet ut av det problemet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prust

Jeg er visst helt motsatt av deg. Rompa mi må ha luft og puste i.

Har nok forandret meg de siste årene. Før var det deilig å sove naken - nå føler jeg at jeg får blærebetennelse... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok forandret meg de siste årene. Før var det deilig å sove naken - nå føler jeg at jeg får blærebetennelse... :-(

Jeg føler at jeg sklir av lakenet -hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

De ordene var litt av en romansedreper, ja!

Stakkars mann, du får gjøre det godt igjen til natta.

Ja, jeg ba om unnskyldning 100 ganger, og sa at jeg bare hadde drømt og skjønte ikke hva som foregikk.

Men da var det for sent og han snudde ryggen til.

Men nå går jeg. Hører han står i dusjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ba om unnskyldning 100 ganger, og sa at jeg bare hadde drømt og skjønte ikke hva som foregikk.

Men da var det for sent og han snudde ryggen til.

Men nå går jeg. Hører han står i dusjen:)

Da kan du rope inn til han - "ØJ!! JÆ GÅR OG BYNÆR JÆ!" :)

det er alltid en success.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest M.Angelica

I natt snakket jeg i søvne.

Jeg våknet av at jeg sa høyt og tydelig: - Jeg må ha litt armslag!!

Stakkars mannen min som hadde lusket seg innpå meg bakfra og så fikk han bare høre disse brutale ordene.

Jeg snakket i søvne her en natt. Da samboeren kom for å legge seg, satte jeg meg opp og sa "Hade!"..

Stakkars mennene våre ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

hihi - kjente igjen den og med det samme så kom jeg på at jeg har mye mer rompeareal å fryse på nå - enn før :)

*flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest niili

Jeg sover med trusa på. Er jo kun snakk om sekunder å ta den av når vi skal ha sex. Eller tideler ;)

Etter sexen går jeg og tar meg en god dusj før jeg tar en ny truse på. Jeg er veldig nøye der på grunn av at jeg har en baby som trenger nattmat. Jeg vil være ren og ha truse på når h*n kommer i senga til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Ok, da sier vi det slik.

Du skjønner hva dette gjør med oss andre? (les meg)

Jeg dør av nysgjerrighet, for jeg skjønner ikke sånt av meg selv, er nok ikke oppmerksom nok...

Fortell, fortell - lengter etter litt sladder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på truse når jeg sover. Jeg har ikke sex når jeg sover, så det pleier å fungere greit. Truse er et plagg det går an å ta på og av, og så på igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...