Gå til innhold

FU: strekkmerker


Gjest strekkmerker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mor har ikke ett eneste strekkmerke. Jeg fikk en del i første svangerskap, enda fler i andre og etter det tredje ser magen min ut som et verdenskart!

Men jeg har 3 flotte barn, og betaler gjerne med strekkmerker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofies mamma

Hvordan kan man få strekkmerker på hofter, bryster osv?

Vet ikke hvordan man kan få det. Jeg gjorde ikke annet enn å føde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest strekkmerker

Fordi vevet strekker seg der også, ikke kun foran på magen.

Nå spør jeg sikkert dumt, men hvorfor strekker huden seg der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moren min har strekkmerker. Jeg var heldig og fikk ingen. Men jeg la ikke på meg mer enn de foreskrevne 12-14 kiloene, mens moren min la på seg 20-30 kg, det har nok hatt litt å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spør jeg sikkert dumt, men hvorfor strekker huden seg der?

Magen går over hoftene også, det er ganske trangt, ser du.

Puppene vokser også ganske mye under svangerskapet, skal ha plass til masse melk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest strekkmerker

Magen går over hoftene også, det er ganske trangt, ser du.

Puppene vokser også ganske mye under svangerskapet, skal ha plass til masse melk.

Takk for oppklaringen!

(hvorfor tenkte jeg ikke på dette selv(?))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira12

Jeg fikk strekkmerker, min mor ikke.

Jeg innbiller meg at det er pga at hun er høy, jeg er ikke så høy og fikk en svææær mage på slutten.

Strekkmerkene plagde meg litt første sommeren, men ikke nå lengre, de er en liten pris og betale for gutten min :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk strekkmerker i første svangerskap. Ganske mye nederst på magen, noe på puppene, og litt på hoftene. Mener noen kom under fødselen også.

Andre gang jeg var gravid tror jeg ikke det kom noen nye, men de gamle ble igjen ganske tydelige. Jeg merka faktisk at jeg igjen var gravid fordi strekkmerkene var blitt "myke".

Nå tredje gangen håper jeg at jeg ikke får noen nye merker, klarer meg fint med de jeg har. Og de er igjen "myke"....

16 uker på veg nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen få på brystene og et lite et på magen, de synes ikke lenger nå snart 5 år etter siste fødsel. Har to barn.

Moren min har ganske mye på magen, men nå har hun også født dobbelt så mange barn som meg. :)

Søstrene mine har også sluppet unna med et par små strekkmerker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...