Gå til innhold

Bruseth - ang. stress og prøverør

Anbefalte innlegg

Gjest siwidi

Ang. tråd lenger ned om tette eggledere og behandling med akupunktur og stressmestring.

Jeg hørte om dette på FUBs (Foreningen for Ufrivillige Barnløse) seminar 10. mars, der det først ble nevnt av Alf Andreassen fra Heggedal naturmedisinske senter. Senere i samme seminar ble det nevnt av Dr. Siv Leganger, Kvinneklinikken Rikshospitalet som snakket om hypnose og stressmestring i behandling av barnløshet. Referat fra seminaret kommer om en stund på www.fub.no, men i mellomtiden går det sikkert an å kontakte disse to personene for mer info.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22488-bruseth-ang-stress-og-pr%C3%B8ver%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege

Kjære siwidi.

Takk for opplysningene og fordelen med denne jobben er at også jeg lærer noe nytt hver dag! Jeg studerte homøopati sammen med Alf Andreassen fra 1979-83 og skal treffe ham i helgen håper jeg og skal sjekke nærmere da. Kan du tipse om når referatet blir lagt ut på nett?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...