Gjest År jage år... Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Mygt i ein himmelseng kvile gamle mor Drømmene e ein eng kor lyse minner gror Hu e skral, hu e stiv den gamle kroppen brenne hu har gitt liv te barn hu ikkje kjenne mer, barn hu sjelden ser Kem ska ta hånd om ein gammel som slide tungt med livets siste år? Kem vil gi styrke og trøst når hu lide? Kom, livshjulet går år jage år tid sluge tid livshjulet går Mygt i ein himmelseng kvile moder jord Stjernene e ein eng kor evigheder gror Moder jord e blitt trøtt og syg, hu trenge pleie Barn har hu født De går, den gamle seie: Vent! Men snart har tidå rent Kem ska ta hånd om ein gammel som slide tungt med livets siste år? Kem vil gi styrke og trøst når hu lide? Kom, livshjulet går år jage år tid sluge tid livshjulet går 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Du er klar over at du driver og publiserer ting med copyright på her? I tillegg uten å opplyse om opphavsmann... 0 Siter
Vatland1365381053 Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Du er klar over at du driver og publiserer ting med copyright på her? I tillegg uten å opplyse om opphavsmann... Jeg forstod ikke hva som kunne være å dekke med copyrright her 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. januar 2007 Skrevet 1. januar 2007 Jeg forstod ikke hva som kunne være å dekke med copyrright her Det er en tekst av Sigvart Dagsland og vedkommende som startet tråden har ikke opplyst om det engang. Det er ikke tillatt å publisere slike tekster uten å ha fått godkjenning såvidt jeg vet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.