Gå til innhold

NHD/Dette vet sikkert du.


Gjest bry

Anbefalte innlegg

Gjest gulspurven

Og du..beklager om jeg missforstår deg..=)

Har lyst å gi opp snart nå,får se....lei av å kjempe.

Vet ikke hva jeg mente med det,er bare så sliten.

Vet du hva? Jeg kunne faktisk merke det på måten du skrev det jeg svarte på, at det var en mulighet for at du var sliten eller noe.... =) For vi pleier jo å forstå hverandre ellers på en måte...

Men du..... jeg har hatt lyst å gi opp noen ganger ja.... men så kommer det noen pusterom innimellom.. .men det glemmer man jo når man kjemper... uff... hvorfor skal det være sånn?

Har du sett noen småfugler eller andre fugler spankulerende ute på marka nå på våren?

Har du funnet din stjerne på himmelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gulspurven

Vet du hva? Jeg kunne faktisk merke det på måten du skrev det jeg svarte på, at det var en mulighet for at du var sliten eller noe.... =) For vi pleier jo å forstå hverandre ellers på en måte...

Men du..... jeg har hatt lyst å gi opp noen ganger ja.... men så kommer det noen pusterom innimellom.. .men det glemmer man jo når man kjemper... uff... hvorfor skal det være sånn?

Har du sett noen småfugler eller andre fugler spankulerende ute på marka nå på våren?

Har du funnet din stjerne på himmelen?

Og du - bry.... jeg vil at du skal vite at jeg er så takknemlig for at du skrev det forslaget om frivillig innleggelse til meg... for det har åpnet opp for noen nye tanker hos meg.... det har brakt meg videre... selv om jeg ikke kanskje kommer til å legge meg inn... så tenkte jeg tanken... og bare det fikk meg til å komme videre.... se enda mer fremover på en måte....

Tusen takk for det forslaget du kommet med den dagen, bry!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva? Jeg kunne faktisk merke det på måten du skrev det jeg svarte på, at det var en mulighet for at du var sliten eller noe.... =) For vi pleier jo å forstå hverandre ellers på en måte...

Men du..... jeg har hatt lyst å gi opp noen ganger ja.... men så kommer det noen pusterom innimellom.. .men det glemmer man jo når man kjemper... uff... hvorfor skal det være sånn?

Har du sett noen småfugler eller andre fugler spankulerende ute på marka nå på våren?

Har du funnet din stjerne på himmelen?

Da er du en flink menneske kjenner,er tåke i hode mitt..

Har ikke vært ute på en stund,men vil ...phu,er ikke hypokonder med det er "tåke" overalt...ja ja.

Min stjerne på himmelen?

Har en jeg beundrer vær kveld,men vet ikke hva den heter,lengter opp dit...

Ellers tror jeg noen finnes for meg...og andre,bak månen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og du - bry.... jeg vil at du skal vite at jeg er så takknemlig for at du skrev det forslaget om frivillig innleggelse til meg... for det har åpnet opp for noen nye tanker hos meg.... det har brakt meg videre... selv om jeg ikke kanskje kommer til å legge meg inn... så tenkte jeg tanken... og bare det fikk meg til å komme videre.... se enda mer fremover på en måte....

Tusen takk for det forslaget du kommet med den dagen, bry!!

Bra...=)

Tror det vil ordne seg.

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...