Gjest sadbitt Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Jeg studerte i fjor uten å jobbe. Nå har jeg ikke fått meg jobb ennå, noe annet å gjøre enn å oppsøke sosialkontoret da? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 ja, det finnes ingen andre ordninger når du er mellom studier og jobb. 0 Siter
Gjest sad but true Skrevet 3. april 2006 Skrevet 3. april 2006 Hvis du ikke hadde arbeidsinntekt i fjor eller to år før den tid heller så er det nok lite andre utveier enn sosialen. 0 Siter
Terese84 Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Du kan melde deg arbeidsledig på aetat. Der kan du få hjelp til å finne deg en jobb. De vet også om du har rett på noen økonomisk hjelp i mellomtiden, og har også et arbeidssøkerkurs der du får betalt i det du leter etter jobb. Lykke til:) 0 Siter
EmiDen Skrevet 27. mai 2006 Skrevet 27. mai 2006 Så du er ferdigutdannet da? Er det muligheter for å melde seg inn på et vikarbyrå der du bor? Det er bedre enn ingenting mens du venter. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.