Gå til innhold

Føler bare for og skrive litt

Anbefalte innlegg

Gjest Stillheten

Føler meg så ensom - selvom jeg har familie.

Føler meg så ensom - selvom jeg går til psykolog og kan prate.

Føler meg så ensom - selvom jeg har jobb og mange hyggelige kollegaer.

Hvorfor. Jeg er ikke tøff nok til og skjære/kutte meg men istede døyver jeg smerten med tabletter. Noen ganger tar jeg alt for mye av det jeg har. Hvordan kan jeg få sluttet med dette for jeg vet det er feil. Bruker mest paracet og sobril og det er vel ikke så farlig. Det hjelper en stund men hva er det.

Trenger virkelig noen gode råd.

Beklager maset mitt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225374-f%C3%B8ler-bare-for-og-skrive-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest mellani

kan du ikke få komme oftere til samtaler hos din behandler i slike perioder du har det veldig vondt, så kan du utsette og ikke gjøre dette med å ta overdosene. Slik gjorde jeg det da jeg gikk i behandling hos psykiater, fikk tilbud om å komme oftere når jeg hadde det veldig vondt.

Men det var sånn greie-holde-ut-greie. Var medisin som tok vekk smerten for godt, litium.

Evt kan du få flytende nozinan eller noe annet om du ikke holder ut smerten, slik at du ikke misbruker tabletter og kan skade deg selv.

Vær glad du ikke er "tøff" nok til å skjære deg. Verste du kan gjøre mot deg selv. For da har du det der resten av livet etter du er frisk og det ødelegger svært svært mye for deg... Dessverre ser en det selv ikke i tide.

Gjest gulspurven

Beklager, men mange spørsmål dukket opp i meg da jeg leste det du skrev, håper det er greit at jeg trykker dem her:

Har du oversikt over de fleste ting som har skjedd i livet ditt? Kan du ha fortrengt opplevelser? Prater du noen gang ærlig med de rundt deg om hvordan du har det? Hva tror du selv er årsaken til at du har det slik du har det? Har det skjedd noen vonde hendelser med deg tidligere i livet? Har du pratet om disse tingene? Har du pratet om dem mange nok ganger? Føler du at du har kontakt med de siste årene av ditt liv? Eller føler du at du lever utenpå deg selv på en måte, når du tenker på ting du har opplevd også av vanlige hendelser de siste årene?

Sorry hvis kom med mange feilplasserte spørsmål.

Ønsker deg virkelig alt godt!

Gjest glans

kan du ikke få komme oftere til samtaler hos din behandler i slike perioder du har det veldig vondt, så kan du utsette og ikke gjøre dette med å ta overdosene. Slik gjorde jeg det da jeg gikk i behandling hos psykiater, fikk tilbud om å komme oftere når jeg hadde det veldig vondt.

Men det var sånn greie-holde-ut-greie. Var medisin som tok vekk smerten for godt, litium.

Evt kan du få flytende nozinan eller noe annet om du ikke holder ut smerten, slik at du ikke misbruker tabletter og kan skade deg selv.

Vær glad du ikke er "tøff" nok til å skjære deg. Verste du kan gjøre mot deg selv. For da har du det der resten av livet etter du er frisk og det ødelegger svært svært mye for deg... Dessverre ser en det selv ikke i tide.

Flytende nozinan - hva hjelper det mot?

Gjest mellani

Flytende nozinan - hva hjelper det mot?

det hjelper ved at om du har en forferdelig uro og intens smerte du overhodet ikke holder ut mer av, så kan du drikke det og iløpet av svært kort tid få slippe smerten ved å sovne.

Det er selvfølgelig ingen varig løsning, men for å holde ut der og da inntil du er fri fra depresjonen ville jeg ikke vært foruten iallfall.

Gjest glans

det hjelper ved at om du har en forferdelig uro og intens smerte du overhodet ikke holder ut mer av, så kan du drikke det og iløpet av svært kort tid få slippe smerten ved å sovne.

Det er selvfølgelig ingen varig løsning, men for å holde ut der og da inntil du er fri fra depresjonen ville jeg ikke vært foruten iallfall.

Takk for opplysningen=) Det vil jeg be om.. Men mener du fysisk eller psykisk smerte?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...