Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Militærgutt

Hei!

Jeg fikk påvist kyssesyken i april i fjor. Det var ingen tegn til at det hadde gått utover lever eller milt og det ble sagt at jeg hadde en lett versjon av mononucleosen.

Jeg trodde jeg var frisk, så dro inn til førstegangstjensten i militæret juli 05. Tjenesten innebar mye trening,men det føltes helt greit uten de store problemene. Nærmere jul fikk jeg en kraftig forkjølelse og har siden den tid slitt med kraftige smerter i bena. Jeg har kuttet ut all trening og alkohol,men ser ikke tegn til noen særlig bedring. Har tatt en masse forskjellige blodprøver og det viser ingen tegn til at det feiler meg noe.. Har fått beskjed av legen om at det nokså sikkert er ettervirkninger etter kyssesyken. Hvor lenge vil dette sitte i? Er det noe jeg kan gjøre for å bli fortere frisk?

Håper du kan hjelpe meg med dette!

Hilsen militær gutt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/225433-kyssesyken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...