Gå til innhold

Hvordan vil du føde?


Gjest lille rosinen

Anbefalte innlegg

Lystgassen var topp sist, så den skal jeg jaggu ha denne gangen også!

Jeg vil ikke føde på rygg igjen, for jeg orker ikke å brekke halebeinet en gang til! Au!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sier du det?

Fikk lokalbedøvelse i tillegg, så du har gjerne rett.

At petidin ikke er smertestillende står det i "alle" svangerskapsbøkene. Men det med narkomani har jeg bare via denne venninden min som hadde lest det i et medisinsk tidskrift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

JEg var veldig glad for at jeg ikke hadde planlagt så mye. Hadde naturligvis tenkt på det og funnet ut at jeg skulle gjøre det som fallt meg inn der og da. En er ikke helt seg selv da en skal føde. JEg er veldig glad for at jeg ikke hadde planlagt så mye, for ingenting ble slik jeg kunne forestille meg. Skal ikke si det var ille, det kunne vært verre. Men det ble keisersnitt og det hadde jeg ikke tenkt på en gang. Så det ble igrunn et nederlag. Så tenk igjennom den sansynligheten også.

Jeg har for trangt bekken så jeg kommer ikke til å kunne føde noen gang. Siden jeg to keisersnitt har jeg nemlig ikk født.

Den følelsen at keisersnitt er nederlag kjenner jeg igjen.

Begge mine fødsler endte med keisersnitt i full narkose. Etter den første følte jeg meg veldig snytt, siden jeg ikke fikk "være med".

Men etter den andre fødselen er jeg bare glad for å ha to velskapte barn, så jeg tenker overhode ikke i de baner mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...