Gå til innhold

Psyken eller mirakler?


Gjest berre lurer.....

Anbefalte innlegg

Det verste er alle de menneskene som kommer til å få en skikekig nedtur. Alvorlig syke mennesker som gråt av glede fordi de trodde de var blitt frisk. Fikk så vondt av en søt, ung dame med leukemi og medfødt hjertefeil. Hun takket predikanten så mye for at hun hadde fått livet i gave. Lurer på hvordan det vil gå med henne etter dette.

ja, desverre lurer religionen folk til å tro på lette løsninger. En titt på verden er nok bevis på at det ikke finnes noe gud. Jeg var selv veldig kristen engang i tiden, og det eneste religionen ga meg var angst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vandreulven

Hvis jeg hadde fått en milliard per pille med antipsykotika hadde jeg helt klart tatt en eller to! :-D Det er jo grenser for hvor mange milliarder man trenger!

Piller begynner ikke å funke så fort vet du! Og i hvert fall ikke så lenge ;-) Hehe...

NMS _kan_ faktisk bryte ut etter en eneste pille.

Hvor mange av de som har fått e.coli vil spise sognemårrpølser på nytt?

Det er samme problematikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vandreulven

NMS _kan_ faktisk bryte ut etter en eneste pille.

Hvor mange av de som har fått e.coli vil spise sognemårrpølser på nytt?

Det er samme problematikk.

Jeg er også villig til å sitte i fengsel dersom det hadde medført at vedkommende som har gått til lagmannsretten for å få opphevet sin tvangsmedisinering hadde fått medhold.

Stakkars mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vandreulven

Jeg er også villig til å sitte i fengsel dersom det hadde medført at vedkommende som har gått til lagmannsretten for å få opphevet sin tvangsmedisinering hadde fått medhold.

Stakkars mann.

Men selvsagt gjør jeg ikke noen handlinger som medfører fengsel.

Jeg sa det bare som et eksempel på at jeg er villig til å blitt tatt fra min frihet i et slikt tilfelle.

Tvinge en mann til å ta medikamenter.... Lever vi i 1906 eller 2006 ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vandreulven

Men selvsagt gjør jeg ikke noen handlinger som medfører fengsel.

Jeg sa det bare som et eksempel på at jeg er villig til å blitt tatt fra min frihet i et slikt tilfelle.

Tvinge en mann til å ta medikamenter.... Lever vi i 1906 eller 2006 ?

Og så beklager jeg at jeg sprer negativitet gjennom mine innlegg her nå igjen.

Det beklager jeg virkelig.

Men dette viser bare hvor følsom jeg er for temaet.

Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cipra2

NMS _kan_ faktisk bryte ut etter en eneste pille.

Hvor mange av de som har fått e.coli vil spise sognemårrpølser på nytt?

Det er samme problematikk.

Hva er NMS?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snissna

NMS _kan_ faktisk bryte ut etter en eneste pille.

Hvor mange av de som har fått e.coli vil spise sognemårrpølser på nytt?

Det er samme problematikk.

skjønner deg veldig godt på akkurat den, og herregud da, se på alle som vil blånekte å ta en medisin "bare" fordi de kan legge på seg. Så klart nekter du om du holdt på å dø av dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vandreulven

skjønner deg veldig godt på akkurat den, og herregud da, se på alle som vil blånekte å ta en medisin "bare" fordi de kan legge på seg. Så klart nekter du om du holdt på å dø av dem!

Hvorfor tenker ikke psykiatere som deg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øyenvitne

Jeg har sett en som pga store fysiske skader har sneglet seg av gårde hengende over en gåstol. (Jeg hadde ved selvsyn sett dette over flere år.)

Så ba noen for henne og hun ble sprek som en fole. Hun gikk raskt, løst og ledig som om hun aldri skulle hatt noen skade. Dette skjedde fra det ene sekundet til det andre og det varte i hvert fall ut det året jeg fortsatt hadde kontakt med henne.

Jeg klarer ikke å forklare dette med psyke.

Det frustrerer meg at ikke flere med alvorlig sykdom og store plager opplever slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...