Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg har noen spml angående Candida. Kan kort fortelle min historie. Som barn var jeg mye plaget med ørebetennelse og fikk (ifølge min mor) til sammen ca 10 behandlinger med flytende antibiotika. Jeg har under hele oppveksten vært plaget med ulike småplager, og i voksen alder har mine plager blitt verre (er 27 nå). Mine største problemer er hard mage, tretthet og dårlig hud (akne, spesielt på rygg og i ansikt). Jeg har nå kuttet ut sukker og gjær i over et år, og for noen mndr siden måtte jeg kutte ut alkohol også. Huden er blitt bedre, men jeg har ennå problemer. Når jeg spiser ting jeg reagerer på (bla sukker), blir magen hard og jeg får utbrudd av kviser på ryggen.Jeg er for tiden i utlandet og har her fått tak i kaprylsyre og Ipe Roxo (Pau D'Arco) etter anbefaling fra min homeopat. Kan jeg ta begge midlene samtidig eller vil du anbefale kun av dem, og evt hvilken?Vet du om man kan få noe tilskudd/hjelp fra trygdekontoret for å fjerne aknearr? Ørebetennelse, som jeg hadde som barn, behandles jo i dag ikke lenger med antibiotika, så jeg lurer på om det er mulig å bygge en sak på dette og prøve å få arrbehandling gjennom trygdekontoret. Kan bare nevne at jeg hadde en antibiotika-kur for ca 5 år siden for å behandle mine hudproblemer men i ettertid har de bare blitt verre....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/226831-candida/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...