Gå til innhold

Grøss :(

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Fyren er spinnvill.

Det er rart ikke barnevernet reagerer. Den fyren skal faktisk bli far. Herregud!

Får håpe de reagerer etterhvert. De har jo reagert på alle rare krumspring Britney Spears har gjort.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 58
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

9

• Goliath

7

• keinstein

6

• fei1365380229

4

Mest aktive i denne tråden

fei1365380229
Skrevet

Sikkert derfor vi drasser et tre inn i stua for så å gå rundt det og synge også.

DET er sykt det;o)

Ærlig talt!

Vet du ikke at det er for å gi småkrypa litt julefeiring også. De som har plastikktre eier ikke empati med de som er minst av oss i juletiden :)

Skrevet

Ærlig talt!

Vet du ikke at det er for å gi småkrypa litt julefeiring også. De som har plastikktre eier ikke empati med de som er minst av oss i juletiden :)

Plastikktre ja, eh... føler meg truffet nå.

Skrevet

Likheten med en sau slår en - sauene spiser opp etterbyrden etter lamminga! ;-)

Skrevet

Dette må da ønskes velkommen av dolere og andre som til det kjedsommelige høylydt proklamerer at "Mennesket er bare et dyr blant mange!"

Skrevet

Han er bare religiøs da, en fanatiker som mange andre :o)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nå ble jeg kvalm!

Flaks at jeg nettopp har spist og ikke var midt i middagen ;)

Skrevet

Nå ble jeg kvalm!

Flaks at jeg nettopp har spist og ikke var midt i middagen ;)

Hvis du var på datan mens du spiser middag har du helt andre problemer enn å bli litt kvalm av en sak i avisa...

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvis du var på datan mens du spiser middag har du helt andre problemer enn å bli litt kvalm av en sak i avisa...

Hvordan det? Jeg spiser ofte ved pcen.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Æsj, så ekkelt!

Får håpe noen får ham på bedre tanker.

Skrevet

Akkurat _den_ tror jeg ikke noe på. Enten så fleiper Cruiser'n, eller så fleiper GQ.

Cruise beskrives i "fagpressen" som noe av det glupeste og mest jordnære de har der borte i den hellige skogen, så akkurat denne tar jeg med noen klyper salt.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Akkurat _den_ tror jeg ikke noe på. Enten så fleiper Cruiser'n, eller så fleiper GQ.

Cruise beskrives i "fagpressen" som noe av det glupeste og mest jordnære de har der borte i den hellige skogen, så akkurat denne tar jeg med noen klyper salt.

Hvilken "fagpresse" er det du snakker om? Og har du en link til den beskrivelsen av Cruze?

Skrevet

Hvilken "fagpresse" er det du snakker om? Og har du en link til den beskrivelsen av Cruze?

"Fagpresse" var egentlig å ta litt hardt i ;-)

Tenkte på det jeg har lest av intervju i type Premiere, Empire etc, blader som ikke først og fremst trenger fokusere på kjendiseriet. Her presenteres han gjerne som down-to-earth, omgjengelig og sympatisk, i sterk kontrast til VGs Rampelys.

Men når jeg nå forsøker finne et sitat til deg, så dukker det opp så mye tullprat at jeg lurer på om jeg skal trekke tilbake alt jeg sa...

Skrevet

Nå må du huske på at det som står i media må taes med en klype salt ;-)

På Oprah for litt siden var det en kjendis (husker ikke hvem) som sa at 90% av det som står om kjendisene i media er løgn!

Skrevet

glemte en ting. Flere gravide har fått høre at det er sunt å spise sin egen morkake. Det er visstnok levende celler...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

"Fagpresse" var egentlig å ta litt hardt i ;-)

Tenkte på det jeg har lest av intervju i type Premiere, Empire etc, blader som ikke først og fremst trenger fokusere på kjendiseriet. Her presenteres han gjerne som down-to-earth, omgjengelig og sympatisk, i sterk kontrast til VGs Rampelys.

Men når jeg nå forsøker finne et sitat til deg, så dukker det opp så mye tullprat at jeg lurer på om jeg skal trekke tilbake alt jeg sa...

:-)

Men takk for forsøket på å finne sitat til meg!

Skrevet

Han må enten ha sagt det på kødd for å leke med media eller rett og slett så er det ikke sant.

_SÅ_ unormal er dette stakkars mennesket bare ikke.

Gjest tradisjon my ass
Skrevet

Nope - det er TRADISJON og KULTUR det, og ikke religion.

Uten at det blir noe bedre og mer fornuftig av den grunn....:-)

Tradiosjon og kultur som stammer fra hedensk GUDEFEIRING!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...