Gå til innhold

Mer om hypnose NHD


Gjest rota

Anbefalte innlegg

Men jeg skal høre på folk som utfordrer meg til å gjøre ting på andre måter,skal prøve..

Iallefall nå ville jeg gjort det,hjernen føles ut som den var gjennom en kjøttkvern i natt,jeg syns ikke dette er godt og behagelig.

Neste gang hos psykologen skal jeg be om hjelp,spørr hva jeg skal gjøre,at jeg orker ikke mere,hvis medikamenter er forslaget "hjelpen" skal jeg gjøre det.

Men så er det det der,det er ditt valg,det er du som bestemmer...hva tror du "tingene" rundt meg og i meg sier da?

Si nei,si nei,ikke hør på,ikke hør på....så hører jeg på intuisjonen og dem,de jeg stoler på,som lar meg slippe å velge,de velger for meg.

Men skal prøve å kjempe imot,men til og med nå...det går nok ikke,du må ikke,vi hjelper deg,vi hjelper...

som sakt "krig" inni meg!

Er det lenge til du har neste time hos psykologen?

Jeg merker at jeg er bekymret for hvordan du har det, og kunne ønske at du ikke gikk mange dager på denne måten uten å være i kontakt med en fagperson som kjenner deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • frosken

    7

  • bugge -jenta

    7

  • PieLill

    6

  • Nils Håvard Dahl, psykiater

    2

Mest aktive i denne tråden

Men jeg skal høre på folk som utfordrer meg til å gjøre ting på andre måter,skal prøve..

Iallefall nå ville jeg gjort det,hjernen føles ut som den var gjennom en kjøttkvern i natt,jeg syns ikke dette er godt og behagelig.

Neste gang hos psykologen skal jeg be om hjelp,spørr hva jeg skal gjøre,at jeg orker ikke mere,hvis medikamenter er forslaget "hjelpen" skal jeg gjøre det.

Men så er det det der,det er ditt valg,det er du som bestemmer...hva tror du "tingene" rundt meg og i meg sier da?

Si nei,si nei,ikke hør på,ikke hør på....så hører jeg på intuisjonen og dem,de jeg stoler på,som lar meg slippe å velge,de velger for meg.

Men skal prøve å kjempe imot,men til og med nå...det går nok ikke,du må ikke,vi hjelper deg,vi hjelper...

som sakt "krig" inni meg!

Det du skisserer her er en beinhard kamp. Det å ta tilbake kontrollen over sitt eget liv har en skyhøy pris.

Prisen for å ikke gjøre det blir enda høyere.

Ønsker deg alt godt. Får lyst å skrive lykke til, men det virker nesten litt flåsete i denne sammenhengen.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boomerang

Det du skisserer her er en beinhard kamp. Det å ta tilbake kontrollen over sitt eget liv har en skyhøy pris.

Prisen for å ikke gjøre det blir enda høyere.

Ønsker deg alt godt. Får lyst å skrive lykke til, men det virker nesten litt flåsete i denne sammenhengen.

mvh

Takk...

Det blir vanskelig,vet det,har aldri hatt kontroll,vil det.

Årene går...livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boomerang

Er det lenge til du har neste time hos psykologen?

Jeg merker at jeg er bekymret for hvordan du har det, og kunne ønske at du ikke gikk mange dager på denne måten uten å være i kontakt med en fagperson som kjenner deg.

Tror du er omtenksom,takk.

Føler dere her har hjulpet meg,da er det ikke så skummelt,men det er det alikevel....

Men jeg svinger så enormt,skal til psykologen neste uke.

Men hvem vet hvordan jeg er da,ikke jeg...

Da kan jeg være "en annen" på en måte,er jo meg da,men er....vet ikke helt.

De som hjelper meg,gjør det kanskje,folk sier "du ser bra ut,du ser ikke dårlig ut"

Hadde de bare visst,glad de ikke ser meg når jeg holder meg på hode og føler at noe rører seg inni der,eller når jeg ser meg i speilet og sier"hvem er du,hva vil du"?

Som sakt,alt blander seg,men klarer å være reflektert.

Samtidig foregår deg så mye,som ingen vet om,vet jeg ikke kan si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Boomerang

Er det lenge til du har neste time hos psykologen?

Jeg merker at jeg er bekymret for hvordan du har det, og kunne ønske at du ikke gikk mange dager på denne måten uten å være i kontakt med en fagperson som kjenner deg.

Men det kan hende det går bedre i morgen,jeg svinger mye.

Håper på litt "ro" i natt,er glad for alt jeg vet,vil ikke støte "dem" fra meg eller fornærme,de bryr seg om meg.

Kjenner at jeg har sakt for mye,det koker i hode.

Godt jeg er anonym her...=)

Det går nok bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...