Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest FrøkenNN

Jeg er ingen ekspert.Men jeg har jobbet noen år med helsekost.Veldig nyttig og tenke litt over hva man putter i seg(bare man ikke tenker for mye og blir fanatisk).

Men er enig med kinstein i at nesten alle helsepiller er helt uten nytte,noen er faktisk ikke så bra og ta og så finnest det vel en liten,liten del som gjør nytte(tror jeg).Omega 3 f.eks har jeg personlig tro på.

Og det verste med disse pillene er at de er så dyre,big buissines.Så jeg ville heller brukt pengene på og kose meg,med god mat f.eks.

Men har du rikelig med penger,så gjør det sikker ingenting.Nå vet jeg ingenting om blanding av disse pillene.Men kanskje det finnes andre som er flinke med slikt her inne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/227271-helsekost/#findComment-1711354
Del på andre sider

Har du noe tro på dette da? Spise disse pillene...

Ja, jeg har det. Så lenge du velger kvalitetsprodukter og ikke hopper på alt det nye så er jeg helt uenig med keinstein. (Vet ikke hvor han har statistikken sin fra.)

Spektro er et flott tilskudd, og Eskimo-3 er også kjempebra. Betakaroten - så sant det er naturlig og ikke syntetisk - er en flott antioksydant som hjelper til å beskytte huden. Kjenner flere som har vært veldig plaget med soleksem, som slipper det etter at de startet med betakaroten på tidligvåren.

Mag/Kal er helt greit så lenge du trenger det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/227271-helsekost/#findComment-1713487
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg har det. Så lenge du velger kvalitetsprodukter og ikke hopper på alt det nye så er jeg helt uenig med keinstein. (Vet ikke hvor han har statistikken sin fra.)

Spektro er et flott tilskudd, og Eskimo-3 er også kjempebra. Betakaroten - så sant det er naturlig og ikke syntetisk - er en flott antioksydant som hjelper til å beskytte huden. Kjenner flere som har vært veldig plaget med soleksem, som slipper det etter at de startet med betakaroten på tidligvåren.

Mag/Kal er helt greit så lenge du trenger det.

Tusen takk for svar jubalong70.

Ha en fin helg. Holder på med forberedelser til dåp for første barnebarnet og gleder meg veldig! Bunadskjortene til datteren og meg er strøket (huff, for en jobb...) og imorgen blir det borddekking og matlaging.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/227271-helsekost/#findComment-1714646
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...