Gå til innhold

Bursdagsgaveforslag

Anbefalte innlegg

Meg1365380063
Skrevet

Ei venninne har bursdag, og jeg har null peil på hva jeg skal gi. Jeg tenker i prisklassen 150-200 kroner. Det høres selvfølgelig ut som en cd, men jeg aner ikke hva slags musikk hun liker. Jeg synes gavekort i cd-butikk er ekstremt fantasiløst...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sagt det mange ganger før, og jeg sier det igjen....jenter ønsker seg gavekort i parfymeri.Da spør du om de ikke kan pakke inn gavekortet og legge ved små testere inne i pakka.

Garantert suksess!

Meg1365380063
Skrevet

Jeg har sagt det mange ganger før, og jeg sier det igjen....jenter ønsker seg gavekort i parfymeri.Da spør du om de ikke kan pakke inn gavekortet og legge ved små testere inne i pakka.

Garantert suksess!

Takk for forslag, men hun det gjelder er ikke ei parfymerijente.

Jeg burde nok beskrevet hennes interesser litt bedre. Vi studerer sammen, så jeg kjenner henne ikke dypt. Men hun er ikke opptatt av klær, hår, sminke og slike "jenteting". Hun er opptatt av data, filmer, data, data, kjæresten, generell sosial kos. Hun er ei god studievenninne jeg håper å bli bedre kjent med, og jeg vil gjerne gi en gave på bursdagen hennes.

Skrevet

Noe data greier da kanskje? Noe hun kan henge på skjermen eller noe... da husker hun på deg vettu. Eller en fancy fargerik eske/kasse for cd'er... det har man jo mye av når man er opptatt av data. Finnes jo så mye ting & tang idag.

Meg1365380063
Skrevet

Noe data greier da kanskje? Noe hun kan henge på skjermen eller noe... da husker hun på deg vettu. Eller en fancy fargerik eske/kasse for cd'er... det har man jo mye av når man er opptatt av data. Finnes jo så mye ting & tang idag.

Takk for tanker! Jeg får titte litt rundt i butikker i morgen og se om jeg finner inspirasjon! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...