Gå til innhold

Spinning

Gjest tråkke tråkk

Anbefalte innlegg

Gjest tråkke tråkk
Skrevet

Hvordan skal en perfekt-utfordrende og morsom spinningtime være for deg?

Hva gjør at du har en god følelse når timen er slutt?

Fortell!!!

Har kjørt meg litt tom for ideer og håper noen har et tips eller to å komme med,slik at jeg få litt driv over timene mine igjen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke lenge siden det var en tråd om dette, så søker du finner du nok en del.

Men jeg kan gjerne svare igjen jeg:)

Ikke bare "techkno" musikk. Viktig med variert musikk, men det må være fart!! Har dessverre ikke noen gode ideer. Så ikke mye hjelp der;)

Ellers viktig å SMILE:) Minne på at man kan prøve å ta på mitt mer motstand, og heller ta ned igjen hvis det skulle bli for tøft.

Forklare hvor pulsen skal være (mange som har pulsklokke:)

Være oppmuntrende og skryte av alle:) Ikke gå inn på en enkeltperson (har ikke opplevd det selv, man har hørt noen har sagt det). Snakk til alle.

Lykke til:)

Skrevet

Jeg liker veldig godt når man klapper av sin egen innsats til slutt! Litt humor er også bra. :)

Gjest tråkke tråkk
Skrevet

Ikke bare "techkno" musikk. Viktig med variert musikk, men det må være fart!! Har dessverre ikke noen gode ideer. Så ikke mye hjelp der;)

Ellers viktig å SMILE:) Minne på at man kan prøve å ta på mitt mer motstand, og heller ta ned igjen hvis det skulle bli for tøft.

Være oppmuntrende og skryte av alle:) Ikke gå inn på en enkeltperson (har ikke opplevd det selv, man har hørt noen har sagt det). Snakk til alle.

Takk for innlegg.Dette er ting som jeg gjennomfører på alle timer.Det hører med til basis opplegget det der med å smile,klappe,skryte ,presse folk litt ekstra,humor,øyenkontakt,variert musikk.

Men jeg mangler "det".Nå er motivasjonen lav og jeg har fått lite input på de andre stedene jeg har vært for å snappe opp ting.

Håper noen kan hjelpe meg med det:-)

Skrevet

Takk for innlegg.Dette er ting som jeg gjennomfører på alle timer.Det hører med til basis opplegget det der med å smile,klappe,skryte ,presse folk litt ekstra,humor,øyenkontakt,variert musikk.

Men jeg mangler "det".Nå er motivasjonen lav og jeg har fått lite input på de andre stedene jeg har vært for å snappe opp ting.

Håper noen kan hjelpe meg med det:-)

Når man mangler motivasjon selv er det jo kanskje vanskelig å stråle utad at "dette synes jeg er vannvittig gøy". Kanskje det er der det ligger. Kanskje du hadde hatt godt av en uke fri fra trening og gjøre andre ting og komme igjen med friskt mot.

Jeg tror at for å få til "det" med timene dine må du faktisk ha det gøy selv. Tror jeg.

Ellers trives jeg best på timene til han instruktøren som smiler til meg og hilser og gir litt ekstra på selv under timen. Han er flink til å pushe litt på når det er som tyngst.

Gjest vioola
Skrevet

enig , ikke masse teckno musikk. Aller helst skal det være popmusikk som folk flest kjenner igjen. Som gjør at man blir engasjert.

Koselig om instruktøren er blid og roper og gauler litt og sånt og prøver å få folk med.

uansett er spinning kjempemorsom og god trening

Skrevet

enig , ikke masse teckno musikk. Aller helst skal det være popmusikk som folk flest kjenner igjen. Som gjør at man blir engasjert.

Koselig om instruktøren er blid og roper og gauler litt og sånt og prøver å få folk med.

uansett er spinning kjempemorsom og god trening

Enig:) Det er kjempe gøy. Veldig engasjernede trening. Jeg hadde aldri klart å trene sykel på ergometersykkel alene... Da hadde jeg ikke tatt i så mye som når jeg er på spinning:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...