Gå til innhold

Noen som har lest boken MEMO av Oddbjørn By?

Anbefalte innlegg

Gjest videregående
Skrevet

Hva er hovedpoenget i denne boken? Tenkte å lære meg teknikker for å klare eksamen blant annet. Har lest en hukommelsesbok tidligere, men synes den var vanskelig å lære og hadde ingen utbytte av den, så jeg er avhengig at det skal være enkelt å forstå og lære seg teknikker. Var så vidt innom en bokhandel og så i boka, og fikk med meg at stadfesting er et godt poeng, men hva menes med det da? betyr ikke stadfesting en lokalisering eller plass? og hvordan benytte det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg heller ville ha lest pensum nå hvis jeg var deg. Eksamen er nok litt for nær til at du rekker å lese MEMO, lære deg teknikken OG lese til eksamen.

Skrevet

Jeg myste såvidt i den i går og den så ganske snål ut. En del tegninger og noe om at når man skulle huske tallet 9 skulle man tenke på en øse...?

Gjest videregående
Skrevet

Tror jeg heller ville ha lest pensum nå hvis jeg var deg. Eksamen er nok litt for nær til at du rekker å lese MEMO, lære deg teknikken OG lese til eksamen.

Forsto at en kunne lære metoden effektivt på 15 min.

Skrevet

Forsto at en kunne lære metoden effektivt på 15 min.

Jøss. Da ville jeg gjort et forsøk uansett. I verste fall kaster du bort 48 timer og et kvarter. Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...