Gå til innhold

Lunsj, FU

Anbefalte innlegg

Gjest Sigurdas
Skrevet

Hva hadde dere til lunsj i dag?

Jeg hadde to varme pølser i brød, med 'alt'. Rekesalat, bostongurka, revet ost osv.

Dessert ble sjokoladepudding med vaniljesaus.

Smakte deilig det.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

4

• flisa

3

• Gyda

3

• Prozak

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tre runde knekkebrød, et med rekesalat, et med brunost og et med skinke og paprika.

Og slangeagurk, mer paprika og noen sukkererter.

Skrevet

Spiste frokost (ei skive med blåbærsyltetøy og ett glass melk) kvart på syv.

Spiste en banan i ti-tida.

Spiste lunsj klokka 12: ei skive med gulost, to med leverpostei + kaffe.

Ikke så veldig spennende....

Gjest sol etter regn
Skrevet

Jeg spiste litt av en skål med puffet hvete... Men mistet matlysten da jeg oppdaget en bille nedi skåla! :(

Gjest Sigurdas
Skrevet

Jeg spiste litt av en skål med puffet hvete... Men mistet matlysten da jeg oppdaget en bille nedi skåla! :(

Hva er poffet hvete?

Skrevet

Jeg spiste en salat + tomatsild. Siden det er fredag, så spiste jeg også et rundstykke - den ene halvparten med Brie og den andre halve med blåskimmelost (det er for fett til å være hverdagslig).

Og så drakk jeg glass appelsinjuice til og spiste noen druer.

Om 12 minutter skal vi feire en bursdag her på jobben, og da blir det brownies og kaffe. Nam!

Mary Poppins
Skrevet

Her gikk det i frokostblanding til lunsj.

Gjest Persille
Skrevet

Jeg spiste en salat + tomatsild. Siden det er fredag, så spiste jeg også et rundstykke - den ene halvparten med Brie og den andre halve med blåskimmelost (det er for fett til å være hverdagslig).

Om 12 minutter skal vi feire en bursdag her på jobben, og da blir det brownies og kaffe. Nam!

Rundstykke med brie er ikke ok - men brownies er ok?

;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er tydelig at våren har kommet (inne) hos deg!

Biller og edderkopper - hva blir det neste?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ta en titt på meldinger...

Skrevet

Kafè: En vaffel med brunost og et nybakt skolebrød med vaniljepudding (tror det skulle forestille vaniljekrem, da..)

Skrevet

Jeg er hjemme om dagen -så her fikk dattern og hennes venninne amerikanske pancakes med lønmesirup og rød saft til da de kom hjem fra skolen - det var visst stas ja! :-)

Skrevet

Jeg er hjemme om dagen -så her fikk dattern og hennes venninne amerikanske pancakes med lønmesirup og rød saft til da de kom hjem fra skolen - det var visst stas ja! :-)

Har du en mailadresse jeg kan nå deg på? Er noe jeg skulle spurt deg om. :)

Gjest sol etter regn
Skrevet

Det er tydelig at våren har kommet (inne) hos deg!

Biller og edderkopper - hva blir det neste?

Sølvkreene har tatt en liten (etterlengtet) pause.. Men det er vel ikke lenge før maurinvasjonen er her igjen, og gresshoppene kommer sprettende inn... Rene dyrehagen dette...

Snakket med husverten ang. insektsspray ol. - det er bare å kjøpe og trekke av fra husleia! *hurra* Gjett hvem som skal gå amok i gifthyllene!! :D

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Sølvkreene har tatt en liten (etterlengtet) pause.. Men det er vel ikke lenge før maurinvasjonen er her igjen, og gresshoppene kommer sprettende inn... Rene dyrehagen dette...

Snakket med husverten ang. insektsspray ol. - det er bare å kjøpe og trekke av fra husleia! *hurra* Gjett hvem som skal gå amok i gifthyllene!! :D

Ikke sprøyt så mye gift at dere blir dårlige selv også, da!

Hva er forresten sølvkre?

Gjest Shira12
Skrevet

Skive med spekemat på spiste jeg idag.

Stod og vurderte om jeg skulle lage meg noe spennendes, men gadd ikke, så det ble enkelt.

Og vann til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...