Gå til innhold

Nå har jeg gjort noe pinlig

Anbefalte innlegg

Gjest flau flaut flaut
Skrevet

Sendte en svært personlig melding til feil person, hvor jeg skrev at jeg var innlagt på psykiatrisk og var redd for hvordan det kom til å gå å komme hjem igjen.

Så klarer jeg da å sende dette til en helt tilfeldig person på studiet mitt.

Skrev en melding tilbake om at jeg skulle svare på en sms men at den ved en feil havnet hos henne.

Er dette troverdig!!. Eller burde jeg ikke ha sagt noe om at jeg bommet totalt når jeg sendte sms'en?

Er rimelig flau nå:(

Videoannonse
Annonse
Gjest sol etter regn
Skrevet

Gjort er gjort. Du får håpe hun kjøper den. Uansett er det ikke så mye å få gjort med det nå. Ikke overforklar, bare si noe sånn som at "jeg skjønner meg ikke på den moben, den er helt korka", og at du ikke skjønner hvordan det gikk an å videresende den når du skulle svare på den dersom hun lurer... ;)

Uansett, det å være innlagt er vel en stor belastning i seg selv om du ikke skal gnage deg innhul over å bekymre deg over dette med sms'en nå... Prøv å se lett på det og fokusèr på det positive ved å komme hjem. Nå er det så deilig ute, våren er i full anmarsj og det kvitres og spirer rundt overalt.. Ønsker deg alt godt! :) Oppmuntringsklem fra

Gjest flau flaut flaut
Skrevet

Gjort er gjort. Du får håpe hun kjøper den. Uansett er det ikke så mye å få gjort med det nå. Ikke overforklar, bare si noe sånn som at "jeg skjønner meg ikke på den moben, den er helt korka", og at du ikke skjønner hvordan det gikk an å videresende den når du skulle svare på den dersom hun lurer... ;)

Uansett, det å være innlagt er vel en stor belastning i seg selv om du ikke skal gnage deg innhul over å bekymre deg over dette med sms'en nå... Prøv å se lett på det og fokusèr på det positive ved å komme hjem. Nå er det så deilig ute, våren er i full anmarsj og det kvitres og spirer rundt overalt.. Ønsker deg alt godt! :) Oppmuntringsklem fra

takk for det:)

Jeg er åpen om dette ovenfor mine nærmeste venner, men det er ikke alle jeg synes det er nødvendig eller jeg føler et behov for å fortelle dette til.

Men gjort er gjort. Får håpe at hun kjøper den, eller ikke tenker så mye over det.

Gjest sol etter regn
Skrevet

takk for det:)

Jeg er åpen om dette ovenfor mine nærmeste venner, men det er ikke alle jeg synes det er nødvendig eller jeg føler et behov for å fortelle dette til.

Men gjort er gjort. Får håpe at hun kjøper den, eller ikke tenker så mye over det.

Jepp, får håpe det! Lykke til :)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Får håpe hun ikke har fordommer, da. I så fall får vi håpe hun har vett til å holde dem for seg selv...

Bra du er åpen om det sånn ellers, da. Dette med psykiske lidelser har mer enn lenge nok vært skambelagt.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Får håpe hun ikke har fordommer, da. I så fall får vi håpe hun har vett til å holde dem for seg selv...

Bra du er åpen om det sånn ellers, da. Dette med psykiske lidelser har mer enn lenge nok vært skambelagt.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

(Jøss. Meldingen kopierte seg selv. Det har jeg aldri opplevd før.)

Skrevet

Det kan godt hende hun forstår hvordan det henger sammen. Men hva så? Er det en krise at hun vet det? Hva hvis det var noe fysisk som feilte deg, blindtarmbetennelse for eksempel? Ville du synes det var flaut å fortelle om det til folk?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...