Gå til innhold

Ingen idoltråd?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte best Jonas :o) men det er kanskje fordi jeg er så glad i sangen Cecilia Lind

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg likte best Jonas :o) men det er kanskje fordi jeg er så glad i sangen Cecilia Lind

Jonas er jo helt rå. Ørjan bra, han kledde en forkjøla stemme. Vivian.. tja, hun kan godt ryke ut for min del. Liker Alex, han synger veldig bra.

Marita går nok ut stakkars, hun var jo ikke akkurat heldig, men jeg syntes dommerne var slemme. Jeg hadde begynt å grine på stedet hadde det vært meg.

Gjest trultemor26
Skrevet

Heia Jonas! :)

Marita går nok ut..

Enig der. :)

Skrevet

Jonas er jo helt rå. Ørjan bra, han kledde en forkjøla stemme. Vivian.. tja, hun kan godt ryke ut for min del. Liker Alex, han synger veldig bra.

Marita går nok ut stakkars, hun var jo ikke akkurat heldig, men jeg syntes dommerne var slemme. Jeg hadde begynt å grine på stedet hadde det vært meg.

Kanskje jeg er fæl men jeg synes at det er litt ok at dommerne er slemme innimellom. Sangen hun sang i dag var kjedelig.

Skrevet

Jeg lurte også litt på det:-)

Jeg er gammel Cornelis-fan, og foretrekker helt klart at gamlefar selv synger låtene sine, men steike så fint Jonas sang Cecilia Lind! Utrolig bra.

Marita må ut i dag.

Gjest hushora
Skrevet

Wisnou, Jonas og Alex var best! Ørjan hakk i hæl. Vivian bare sånn passe i dag -begynner å bli lei av de balladesangene hennes. MARITA MÅ UT!!!!!!!!!!!!!!!! Gosj, så kjedelig..

Gjest trultemor26
Skrevet

Kanskje jeg er fæl men jeg synes at det er litt ok at dommerne er slemme innimellom. Sangen hun sang i dag var kjedelig.

Ja, men å stå alene på scenen der, foran publikum og kameraer og dommerne skal si noe om det du har gjort, så er det jo innmari kjipt å bare få kritikk og "du kommer til å gå ut ikveld". Stakkars, men jeg er jo helt enig i at det var kjedelig, men dem hadde ikke trengt å si at hun ikke fortjener å gå videre.

Skrevet

Ja, men å stå alene på scenen der, foran publikum og kameraer og dommerne skal si noe om det du har gjort, så er det jo innmari kjipt å bare få kritikk og "du kommer til å gå ut ikveld". Stakkars, men jeg er jo helt enig i at det var kjedelig, men dem hadde ikke trengt å si at hun ikke fortjener å gå videre.

Jeg fikser ikke offentlig kritikk, jeg hadde dødd på stedet. Men så hadde jeg aldri meldt meg på heller.

Gjest trultemor26
Skrevet

Jeg fikser ikke offentlig kritikk, jeg hadde dødd på stedet. Men så hadde jeg aldri meldt meg på heller.

Hehe, jeg måtte le da Ørjan klarte å si "jeg har problemer med å takle store folkemengder der jeg selv er i sentrum" Vel.. da melder man seg på idol! Ja, så klart!

Skrevet

Hehe, jeg måtte le da Ørjan klarte å si "jeg har problemer med å takle store folkemengder der jeg selv er i sentrum" Vel.. da melder man seg på idol! Ja, så klart!

Stakkars mann, da har han det ikke godt der han står der og synger.

Skrevet

"Synger Jonas til sin Oda?" -står det i den avstemningen der =)

hehe, jeg så det etter jeg sendte deg svaret! men på linken på forsiden til sol.no sto det "hvem ryker i kveld?" ;)

Gjest M.Angelica
Skrevet

hehe, jeg så det etter jeg sendte deg svaret! men på linken på forsiden til sol.no sto det "hvem ryker i kveld?" ;)

Okei! heheh ;o)

Skrevet

wisnu var best i dag sammen med jonas. Jeg liker litt Marita, men ho var ikke helt konge i dag.... Blir spennende! Vivian kan virkelig synge, men blir kanskje litt enspora i sangvalg?

Gjest trultemor26
Skrevet

wisnu var best i dag sammen med jonas. Jeg liker litt Marita, men ho var ikke helt konge i dag.... Blir spennende! Vivian kan virkelig synge, men blir kanskje litt enspora i sangvalg?

Jeg glemmer Wisnu. Han er midt på treet for meg.

Jeg er lei Vivian, hadde ikke savna henne.

Liker Marita men hun var uheldig i dag. For det første var det gørr kjedelig og for det andre var det jo falskt og ikke bra i det hele tatt. Men hun var bra sminket!!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ørjan da ...

Det burde ha vært Marita - synes

ENIG!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...