Gå til innhold

Ingen idoltråd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ENIG!!

Ja, hvem i huleste er det om stemmer på den jenta...det var da virkelig ikke Ørjan sin tur i kveld, iallfall ikke om dette er en sang konkuranse, men her stemmer venner,familie, naboer etc.og så betyr det ikke så mye hvordan de egentlig synger..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min på 8 år har vært forelsket i en gutt siden 1. klasse, inntil her om dagen da hun erklærte at nå var hun ikke lenger forelsket i Marius for han går alltid med lue!

Lua felte Ørjan, og takk for det, så fikk vi beholde Marita.

Skrevet

Ørjan da ...

Det burde ha vært Marita - synes

Det var urettferdig! :o(

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja, hvem i huleste er det om stemmer på den jenta...det var da virkelig ikke Ørjan sin tur i kveld, iallfall ikke om dette er en sang konkuranse, men her stemmer venner,familie, naboer etc.og så betyr det ikke så mye hvordan de egentlig synger..

Den stemmingen er til å grine av. :/

Skrevet

Ørjan da ...

Det burde ha vært Marita - synes

Ikke enig med den påstanden,

sier

Skrevet

Jeg glemmer Wisnu. Han er midt på treet for meg.

Jeg er lei Vivian, hadde ikke savna henne.

Liker Marita men hun var uheldig i dag. For det første var det gørr kjedelig og for det andre var det jo falskt og ikke bra i det hele tatt. Men hun var bra sminket!!

Vivian irriterer meg. Hun er så falsk og liksom-sjarmerende. Spesielt den lille rynkingen på nesen hun gjør hele tiden. Blah, liker ikke sånn oppførsel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...