Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest hudløs

Jeg er plaget med tørre slimhinner i munnen og svelget.

Antageligvis er det noe galt med slimhinnene videre nedover også, for jeg er plaget med magekatarr og diare.

På tross av at det er skikkelig slitsomt å ha for mye magesyre (den kan jo lettes med medisniner) og diare opp til 7-8 ganger hver dag, så er problemt i munnhulen aller værst.

Jeg har hele tiden sår og rød tunge. Og det brenner i munnen som om jeg skulle ha gjort nettopp det, brent meg.

Halsen er rød og vond, spesielt på den ene siden. Og jeg har i to år nå hatt vondt hver eneste gang jeg svelger. Noen ganger så ille at det sprenger opp i øret, og det er umulig å sove.

Jeg har vært hos hudlege, øre_nese_hals- Tannlege, fastlege.

De finner ikke noe galt med meg. Alle ser de jo forandringene på tungen og i halsen, men det de ikke kan se eller forstå er hvorfor.

Jeg tar omega3, 6, og 9 siden jeg har hørt at dette skal være bra for slimhinnene.

videre har jeg forsøkt silicea (kisel) uten at det har hjulpet nevneverdig.

Jeg føler stor desperasjon og engstelse ved dette.

Tenker da på sykdommer som kreft, siden ejg hele tiden går med irriterte slimhinner.

Jeg røyker ikke, drikker ikke kaffe eller nyter alkohol.

Noen gode råd???

Orker snart ikke mer

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/227695-t%C3%B8rre-slimhinner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hudløs

Hei. Har du fått undersøkt hvorfor du har diare? 7-8 ganger diare pr dag tar mye av kroppsvæsken din.

Du kan koke løvetanns te som du får kjøpt på apoteket,den er basisk og den demper mavesyre.

Jeg har irritabel tykktarm. Men jeg veksler ikke mellom løs og hard avføring.

Kan ikke huske hvordan det var og være normal eller hard.

Jeg har nylig tatt røntgen av tykktarmen. Normale funn.

Takk for tipset angående magesyren

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...