Gå til innhold

...der gik kden visdomstanna


MaSa

Anbefalte innlegg

Jeg ser så mange engsteligeinnlegg om visdomstenner at jeg tenkte det var på plass med litt mer gla-vendinger også :-)

I går fikk jeg trukket min første visdomstann. Jeg har bare tre som har kommet opp, og i to av disse er det dype hull (de er usedvanlig klumpete laget og ligger slik til at jeg har vanskelig for å få pusset dem). Istedetfor å legge plombe ble vi enige om å trekke...og siden de ligger på hver sin side av munnen skal det skje i to omganger. I går var første runde.

Det var befriende greit. Det tok ca 20 minutter fra jeg satte meg i stolen og til alt var unnagjort. Kjente ingenting - ikke engang sprøytene for bedøvelsen. Eller å si at jeg ikke kjente noe , vil kanskje være feil uttrykk. Jeg kjente riving og sliting og hørte litt ubehegelige lyder. Men vondt var det ikke :-)

Nå ser jeg adskillig lysere på neste tannlegetur og trekking av visdomstann :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Erik Johannessen, Tannlege

Dette likte jeg.

For det er jo slik det er. Stort sett går slik behandling smertefritt, raskt og greit.

Takk for positivt innlegg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...