Gå til innhold

Hvordan sitte øverst under samleie?


Gjest fytterakkern

Anbefalte innlegg

Gjest fytterakkern

Jeg er ei ung jente i et fast forhold, som er livredd for å sitte øverst når vi har sex. Selv om forholdet er trygt og godt, og alt ellers fungerer veldig bra, er jeg så redd for å ikke klare akkurat det. Jeg har heller ikke så stor formening om hvordan det skal gjøres (hvordan og hvor det er best å sitte/ligge, hvordan jeg skal bevege meg osv). Vi har så smått prøvd, men kjærestens penis er såpass lang at det ble vanskelig å få min skjedeåpning akkurat rundt hans penishode hvor han er mest følsom. Han kjenner svært lite når han er lenger inni meg. Da det ikke gikk, frøs jeg helt og nå føler jeg meg helt motløs.Jeg vet at det beste er å snakke med kjæresten min om det, og så bare prøve seg frem, men jeg skulle gjerne hatt et bedre grunnlag for å forstå hvordan det skal gjøres før vi prøver igjen. Bøker jeg har lest har hatt så vage forslag (av typen bare vær deg selv, sett deg oppå og slipp deg løs) at det ikke har vært til noen hjelp.Så det jeg ønsker er konkrete (helst litt detaljerte) tips og forklaringer til hvordan jeg skal kunne sitte/ligge øverst for at begge skal ha det godt.Lurer også på om trening av skjedemuskulaturen kan hjelpe så kjæresten min kan kjenne mer når han er dypere inne i meg, eller om det ikke har noe å si? Jeg er ellers ganske stram rundt skjedeåpningen.På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har han en voldsomt tynn penis, eller er du spesielt vid? Født? Ingen grunn til at han ikke skal kjenne noe lenger inne da, men du må jo selvsagt bruke muskulaturen, men det kommer av seg selv når man er kåt og holder på.

Ang ridning, så sett deg oppå og prøv deg frem til det funker for dere. Ikke jump opp og ned, men beveg deg langsmed kroppen hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Hvordan gjør han/dere det når dere har "vanlig" misjonær-samleie? Stikker han heller ikke da penis helt opp i deg, men bare beveger penishodet i nederste del av skjeden din?

Jeg spør fordi jeg ikke helt forstår problemet ditt.

Når jeg rir kjæresten min, så har jeg hele penis inni meg ,og så beveger jeg meg på ulike måter.

Enten så roterer jeg med hoftene i en sirkelbevegelse, eller så løfter jeg hoftene opp og ned med vekten på lårene. Somrelgel så bruker jeg høyre hånd på klitoris mens jeg rir ham.

Noen ganger legger jeg med ned over kjæresten - dvs at jeg ligger strak ut oppå han med penis inni og jukker på den måten. Det gir ekstra stimuli og press på klitoris, så det gjør at jeg kommer fortere.

En annen god stilling, som gjør at penis får mye stimuli, er at jeg rir han med ryggen til ham. Da er det letter å "hoppe opp og ned" uten at penis faller ut. Dette har med vinkelen på skjeden å gjøre. Da lener jeg meg ofte bakover med overkroppen mens jeg har vekten på lårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett tips kan rett aa slett vaere a gi ham bind for oynene. Da kan det vaere lettere for deg aa proeve deg frem selv (noe som antageligvis vil vaere bedre enn konkrete tips) uten aa vaere sjenert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett tips kan rett aa slett vaere a gi ham bind for oynene. Da kan det vaere lettere for deg aa proeve deg frem selv (noe som antageligvis vil vaere bedre enn konkrete tips) uten aa vaere sjenert.

Aa, kjoess meg i raeva.

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aa, kjoess meg i raeva.

"............................................"

Er man sjenert saa er man sjenert. Kan vaere pirrende nok for ham, det. Det er jo bare i starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fytterakkern

Hvordan gjør han/dere det når dere har "vanlig" misjonær-samleie? Stikker han heller ikke da penis helt opp i deg, men bare beveger penishodet i nederste del av skjeden din?

Jeg spør fordi jeg ikke helt forstår problemet ditt.

Når jeg rir kjæresten min, så har jeg hele penis inni meg ,og så beveger jeg meg på ulike måter.

Enten så roterer jeg med hoftene i en sirkelbevegelse, eller så løfter jeg hoftene opp og ned med vekten på lårene. Somrelgel så bruker jeg høyre hånd på klitoris mens jeg rir ham.

Noen ganger legger jeg med ned over kjæresten - dvs at jeg ligger strak ut oppå han med penis inni og jukker på den måten. Det gir ekstra stimuli og press på klitoris, så det gjør at jeg kommer fortere.

En annen god stilling, som gjør at penis får mye stimuli, er at jeg rir han med ryggen til ham. Da er det letter å "hoppe opp og ned" uten at penis faller ut. Dette har med vinkelen på skjeden å gjøre. Da lener jeg meg ofte bakover med overkroppen mens jeg har vekten på lårene.

Takk for tips, det hjelper mye!

Vi har samleie i flere stillinger, men det er alltid han som "styrer". Han er helt inni meg det meste av tiden, for at jeg skal komme, og mot slutten når det er "hans tur" gjør han støtene grunnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fytterakkern

Har han en voldsomt tynn penis, eller er du spesielt vid? Født? Ingen grunn til at han ikke skal kjenne noe lenger inne da, men du må jo selvsagt bruke muskulaturen, men det kommer av seg selv når man er kåt og holder på.

Ang ridning, så sett deg oppå og prøv deg frem til det funker for dere. Ikke jump opp og ned, men beveg deg langsmed kroppen hans.

Han har en tykk penis, men skjeden blir jo bare videre jo lengre inn man kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhanita

Han har en tykk penis, men skjeden blir jo bare videre jo lengre inn man kommer.

Men man har da masse muskler der inne, og det er ingen grunn til at han ikke skulle kjenne noe der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man sjenert saa er man sjenert. Kan vaere pirrende nok for ham, det. Det er jo bare i starten.

Jeg kommenterte ikke det du sa. Jeg proevde aa vaere "morsom" mht. den manglende bruken av æ, ø og å...ups...ae, oe og aa. :-.)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Takk for tips, det hjelper mye!

Vi har samleie i flere stillinger, men det er alltid han som "styrer". Han er helt inni meg det meste av tiden, for at jeg skal komme, og mot slutten når det er "hans tur" gjør han støtene grunnere.

Da tror jeg uansett ikke at du skal bekymre deg for at du ikke "klarer" å ri ham.

Han har nok vent seg til en viss type stimuli på hodet av penis for at han skal kunne komme. Det er ikke ditt ansvar.

Jeg tror neppe at du vil klare å stimulere han akkurat på den "riktige" måten (for ham) når du sitter oppå ham. Da må du i så fall trene mye, og bli VELDIG sterk i lårene.

Det er sikkert letter om du ikke fokuserer på at han skal komme i det hele tatt i denne stillingen. Tenk på det å sitte øverst som en stilling der DIN nytelse er i fokus, så kan han heller gjøre det på sin måte når det nærmer seg toppen for ham...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juhanita

Da tror jeg uansett ikke at du skal bekymre deg for at du ikke "klarer" å ri ham.

Han har nok vent seg til en viss type stimuli på hodet av penis for at han skal kunne komme. Det er ikke ditt ansvar.

Jeg tror neppe at du vil klare å stimulere han akkurat på den "riktige" måten (for ham) når du sitter oppå ham. Da må du i så fall trene mye, og bli VELDIG sterk i lårene.

Det er sikkert letter om du ikke fokuserer på at han skal komme i det hele tatt i denne stillingen. Tenk på det å sitte øverst som en stilling der DIN nytelse er i fokus, så kan han heller gjøre det på sin måte når det nærmer seg toppen for ham...

Ehm? Altså noe av det deiligste min kjære vet er at jeg rir ham, både for at han ser meg og at det da masseres noe alldeles grusomt på han penis. Jeg bruker mye mer musklene da enn ved annen sex, så det er definitivt lett for ham å komme når jeg rir ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommenterte ikke det du sa. Jeg proevde aa vaere "morsom" mht. den manglende bruken av æ, ø og å...ups...ae, oe og aa. :-.)

"............................................."

Aha. Tenk at jeg gikk glipp av en SAA morsom spoek!! =p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fytterakkern

Da tror jeg uansett ikke at du skal bekymre deg for at du ikke "klarer" å ri ham.

Han har nok vent seg til en viss type stimuli på hodet av penis for at han skal kunne komme. Det er ikke ditt ansvar.

Jeg tror neppe at du vil klare å stimulere han akkurat på den "riktige" måten (for ham) når du sitter oppå ham. Da må du i så fall trene mye, og bli VELDIG sterk i lårene.

Det er sikkert letter om du ikke fokuserer på at han skal komme i det hele tatt i denne stillingen. Tenk på det å sitte øverst som en stilling der DIN nytelse er i fokus, så kan han heller gjøre det på sin måte når det nærmer seg toppen for ham...

Hmm. Akkurat det har jeg ikke tenkt på som en mulighet før. Hvis jeg ikke prøver å foksuere så mye påat han skal komme, tror jeg det vil bli mye mindre skummelt. Du har vært veldig hjelpsom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fytterakkern

Ehm? Altså noe av det deiligste min kjære vet er at jeg rir ham, både for at han ser meg og at det da masseres noe alldeles grusomt på han penis. Jeg bruker mye mer musklene da enn ved annen sex, så det er definitivt lett for ham å komme når jeg rir ham.

Det høres ut som du har meget velutviklede muskler i skjeden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Aha. Tenk at jeg gikk glipp av en SAA morsom spoek!! =p

I tilfelle du blir lei av aa, oe, osv, så har jeg sakset denne til deg (fra laban):

æ = Alt+145

ø = Alt+0248

å = Alt+134

Æ = Alt+146

Ø = Alt+0216

Å = Alt+143

+ betyr at tastene skal holdes nede samtidig (hold Alt nede mens du taster f.eks. 145).

OBS: Du må bruke tallene fra den numeriske delen av tastaturet, ikke øverste rad i "bokstavdelen"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Ehm? Altså noe av det deiligste min kjære vet er at jeg rir ham, både for at han ser meg og at det da masseres noe alldeles grusomt på han penis. Jeg bruker mye mer musklene da enn ved annen sex, så det er definitivt lett for ham å komme når jeg rir ham.

Ja, men såvidt jeg forsto på trådstarter, så har han lagt seg til en vane om at penis bare skal stimuleres ytterst på hodet like før han kommer.

Så han trekker seg nesten ut og støter bare såvidt inn i henne når han skal komme. Og det er jo litt vanskelig å få til når hun sitter oppå ham, for da kan hun jo ikke synke ned på ham, men må holde seg "svevende" for å ikke får ham for langt inn. Og DET krever sterke muskler, så vidt jeg kan forstå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tilfelle du blir lei av aa, oe, osv, så har jeg sakset denne til deg (fra laban):

æ = Alt+145

ø = Alt+0248

å = Alt+134

Æ = Alt+146

Ø = Alt+0216

Å = Alt+143

+ betyr at tastene skal holdes nede samtidig (hold Alt nede mens du taster f.eks. 145).

OBS: Du må bruke tallene fra den numeriske delen av tastaturet, ikke øverste rad i "bokstavdelen"!

næmmen døh.. SÅÅ snilt da! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...