Gå til innhold

Noen ganger er det all right...


frosken

Anbefalte innlegg

Ønsker dere virkelig alt godt på turen. Det er en helt fantastisk reise. Vet ikke hvor langt dere er kommet, men her i nord har vi nydelig vær for tida, så naturen skulle vise seg i all sin prakt for dere.

Viktig det du sier om å gripe dagen! En havner av og til i situasjoner en gjerne skulle ha vært foruten, men som en likevel må gjennomleve. Da er det bra hvis en makter å å se muligheter og greier å ha et positivt grunnsyn. Syns du og mannen din er flinke til det!

Skulle gjerne kommet til Finnsnes for å hilse på når hurtigruta passerer der. Men drar på behandlingsreise til Gran Canaria (psoriasis) på torsdag.

Ha en fin tur til Kirkenes. Krysser fingre og tær for at den blir uten komplikasjoner.

Kan du be vaeret om aa ikke forandre seg foer vi kommer?!? Vi passerer Roervik i kveld, og kommer til Bodoe i morgen.

God tur sydover!

P.S. Jeg opplever det slik at man finner ukjente krefter i seg selv naar livet krever det av en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • frosken

    14

  • mariaflyfly

    3

  • Dorthe

    2

  • cathlin

    2

Mest aktive i denne tråden

Hils froskemannen så meget fra meg. Jeg håper dere hadde vett på å bunkre opp med nok sigarer av rette sort før dere dro.

Jeg er så glad for at dere får denne turen sammen. (selv om jeg gjerne skulle hatt dere her *s*)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fint innlegg! Kos dere på turen!!

For å stille om til "norsk tastatur", prøv: Gå inn på "Start", så "instillinger", velg "kontrollpanel", "tastatur", "egenskaper for tastatur" og så "nasjonale innstillinger". Se om du kan velge norsk der...

God tur videre!

Takk for tipset! Dessverre (men kanskje forstaaelig) saa virker det som om de har sperret muligheten for aa komme inn og gjoere noen form for endringer i oppsettet...

Men som turist saa kan jeg vel taale aa mangle noen bokstaver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Blifintværblifintværblifintvær*

Håper dere vår en kjempetur - er dere vel unt! Hils måkene! ;-)

Hilsen en ekte vestlending

(som dermed neppe har noen innflytelse på været dessverre..)

Nei, vestlendinger kan kun produsere regnvaer! Faren min var fra soerlandet mens moren min var fra vest, og i foelge min far var det nok for ham aa passere grensen til Sogn og Fjordane for at det skulle begynne aa regne... Han kjoepte hytte paa Soerlandet...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ = Alt+145

ø = Alt+0248

å = Alt+134

Æ = Alt+146

Ø = Alt+0216

Å = Alt+143

+ betyr at tastene skal holdes nede samtidig (hold Alt nede mens du taster f.eks. 145).

OBS: Du må bruke tallene fra den numeriske delen av tastaturet, ikke øverste rad i "bokstavdelen"!

Forøvrig ønsker jeg dere en fortsatt god tur og et strålende vær!

æææææ.....

Det funker jo! Takk for hjelpen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hils froskemannen så meget fra meg. Jeg håper dere hadde vett på å bunkre opp med nok sigarer av rette sort før dere dro.

Jeg er så glad for at dere får denne turen sammen. (selv om jeg gjerne skulle hatt dere her *s*)

*klem*

Han fikk ikke en eneste av luksussigarene :-( Jeg var litt kjip og mente de var for dyre...

Ogsaa har han mistet den fine lighteren vi spleisa paa i dag. Den falt visst paa sjoen da han tryna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krysser fingre for best mulig helse, finest mulig vær, godt humør og en minneverdig tur. Kos dere så mye som det bare går an:o)

Vi er gode paa dette med aa kose oss :-) Jeg har faatt aromaterapi i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et rørende innlegg.

Jeg ønsker dere en fortsatt riktig fin tur og strålende solskinn:)

Takk for hyggelig hilsen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han fikk ikke en eneste av luksussigarene :-( Jeg var litt kjip og mente de var for dyre...

Ogsaa har han mistet den fine lighteren vi spleisa paa i dag. Den falt visst paa sjoen da han tryna.

Det med lighteren var jo litt kjipt, for han likte den veldig godt. Men at du ikke unna han et par skikkelige sigarer, var jo litt kjipern.:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte ganger tror jeg det er fare for at mere enn sigarene blaaser bort! I dag foretok han en noe uhensiktsmessig manoever - han oversaa at det var 2-3 trinn foran ham ... Resultatet var kul i panna og bloedende knaer.

Men naa sitter han jammen paa dekk igjen med sigarene og en mangedobbel cortado! (Og holder paa aa blaase bort i regnet...*s*)

Jaggu på tida han kom seg til et sted de har skikkelig kaffe igjen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte ganger tror jeg det er fare for at mere enn sigarene blaaser bort! I dag foretok han en noe uhensiktsmessig manoever - han oversaa at det var 2-3 trinn foran ham ... Resultatet var kul i panna og bloedende knaer.

Men naa sitter han jammen paa dekk igjen med sigarene og en mangedobbel cortado! (Og holder paa aa blaase bort i regnet...*s*)

Godt det er flere enn meg som tar kolbøtter.

Husk, det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær. Men jeg håper at dere får masse flott vær og ikke store bølger så kolbøttene kommer helt uanmeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, nå ble jeg trist og kjempeglad samtidig.

Fin påminnelse med å ta vare på øyeblikket.

Tenker på dere. Og fortsatt god tur!!! :-)

(Og, selvfølgelig skal dere ha med bordet deres!!!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, nå ble jeg trist og kjempeglad samtidig.

Fin påminnelse med å ta vare på øyeblikket.

Tenker på dere. Og fortsatt god tur!!! :-)

(Og, selvfølgelig skal dere ha med bordet deres!!!!:-)

Naa satt jeg og ventet paa at du skulle si noe; hvis ikke saa hadde jeg nesten trodd at du var litt sur for mailen som ennaa ikke har kommet....*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naa satt jeg og ventet paa at du skulle si noe; hvis ikke saa hadde jeg nesten trodd at du var litt sur for mailen som ennaa ikke har kommet....*s*

Ja, det var dine fantasier (som psykologen min bruker å si):-)

Jeg ble så glad inni meg når jeg hørte at dere kan dra på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at både sola og skjebnen smiler til dere og at dere får en flott opplevelse sammen. Synes du er utrolig flink til å se lyspunkt i en tid som må være fryktelig vanskelig. Det er inspirerende å lese at det finnes noen som klarer å gripe fatt i de gode øyeblikkene!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kvinne 54

Hei på deg.

Du verden så godt det var å lese ditt innlegg!Blir glad på deres vegne jeg, og at det finnes lyspunkt i tilværelsen tross alt.Jeg selv plages med angst, og er redd for å fly, men har etterhvert begynt å tenke at det vil gå bedre enn jeg tror.Det viser seg svært ofte å være slik.Og dere to er jo et fint eksempel på det!Så riktig god tur videre begge to.Med denne turen har dere et felles fint minne. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått på turen?

Fikk dere det fine været som jeg bestillte?

Du gjorde en utrolig bra jobb med den værbestillingen! I morgen er vi tilbake i Bergen, og vi har hatt omtrent bare strålende solskinn hele veien... Tenk å ha opplevd 11 dager med godvær i ett strekk!

Vi må ha fått hjelp til å påvirke værgudene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...