Gå til innhold

Jeg er pedofil


Gjest Pedo

Anbefalte innlegg

Gjest TÅPELIG

Det har blitt gjettet flere ganger at dette er oppdiktet. Likevel har det faktisk vært tilløp til intelligent debatt, og da er det ikke nødvendigvis et problem at den konkrete problemstillingen er fiktiv.

"................................................"

Debatten blir faktisk ikke særlig intelligent når en av debattantene bare vil spille ut noe.

Og legg merke til at så snart noen avslører et av kjennetegnene h*ns, forsvinner han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 307
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    65

  • Lurveline

    26

  • Goliath

    15

  • sugarpop

    13

Mest aktive i denne tråden

Hei,

var borte en kort stund men ser at du etterlyser et svar fra meg. Du spør om jeg vil utført en sexuell handling om et barn tilbyr seg eller på noen måte gjør det frivillig. Mitt svar er nei. Jeg vet at det er en forskjell mellom barns og voksenes sexualitet og disse to skal ikke blandes. Om jeg så "tenner" på å blande disse så rettferdigjør ikke det handlingen.

Jeg kan forsikre dere om at denne tråden ikke er fiktiv. Jeg kan ha villedet folk med hensyn til min alder men sakens kjerne er så ekte som det går an. Takk for mye respons!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet vel at å snakke med Prozak er som å snakke til stein eller noe. Han lver kun for å krangle, kommer aldri med noe saklig av noe slag.

he he.. nei,jeg vet ikke det... er temmelig ny her. Registrerte meg for tre dager siden (men takk for tipset) Vet bare at jeg selv kan være som en stein å snakke med- og atjeg liker sta personer,så lenge de har grunner og belegg for det de sier. Motstand er bra. (formuleringene hans minner også om en god venn av meg i sandefjord. Hint,hint til Prozak der...?)

Det er greit å tape en god debatt,så lenge den er rettferdig. Og slik jeg ser det,så er det meste han har kommet med saklig. (Slik utenom at jeg ble forbannet over at han ikke utdyper at spørsmål er dumme).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Så en person med en pedofil legning, som ikke liker denne delen av seg selv, og som avstår fra å praktisere den, skal ikke kunne kreve den samme respekten som menneske som hvem som helst ellers? Jeg ser ingen unnskyldning og ufarliggjørelse av pedofili i det vedkommende sier her (selv om jeg mistenker det for å være oppdiktet) - derimot ser jeg at du leser og tolker det slik du på forhånd øsnker å lese og tolke det.

".........................................."

Jeg mener også at hvis det virkelig finnes mennesker der ute med pedofil legning, som på alle måter avstår fra å skade barn, ikke bare etter deres egen mening, men samfunnets, hadde det vært greit. Folk kan ikke noe for sin legning, men har ansvar for sine handlinger. Problemet er at går du etter pedofile i sømmene, har de ofte en annen mening om hva som er skadelig.

Jeg har ofte lurt på om det finnes pedofile som lever med sin legning uten å skade. Derfor er dette forsåvidt en grei tråd, enten pedo finnes eller ei. Ja, ironisk nok blir spmlet, finnes han? Jeg håper han finnes. Jeg håper det ikke ligger i legningen at en må begå overgrep. Jeg håper det finnes pedofile som skjønner hva som skader barn. Jeg håper de kan tørre å stå frem på et slags vis, slik at det kan skapes en annen kultur innenfor det pedofile miljøet. Nå er det mitt inntrykk at de forteller hverandre at det er greit så lenge barnet ser ut til å like det. Blant annet.

Spørsmålet blir på sett og vis, ligger det nødvendigvis en karakterbrist i selve legningen. Jeg vet ikke, men lurer, og ingen tør stå frem, naturlig nok, så vi finner det ikke ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsket å oppnå at vedkommende selv skulle ytre seg/sette ord på sine tanker. Og om mulig skru opp denne debatten til et annet nivå også. slik at jeg fikk sett hvor bevisst han egentlig er- og hvor bevisste dere andre også er når det gjelder å sette andre i en dømt "gapestokk".

Så istedet for å bare skrive : Dumt spørsmål,så er det bedre at man sier HVORFOR spørsmål er dumme, for så å argumentere for eller imot på en pro eller contraside (i forhold til din egen tolkning).

Det er et slikt innlegg som DU kom med,som heller virker litt dumme,spør du meg... Det fører liksom ingensteds hen. Forøvrig er jeg enig med deg i det du ytret lenger ned her (angående at det er forskjell på det å være en forgriper og det å være et menneske med abnormale tanker). Selv ble jeg misbrukt som lita. Og selv jeg ser helt klart den store forskjellen som du påpeker der.

Bare for å leke videre med tanken på en dokumentar,så tror jeg at det ville ha vært en vinn-vinn situasjon. Et dypdykk i hodet på en pedofil er noe jeg har ønsket lenge .

Og jeg holder på med film i det daglige. Personen som skriver her virker å være såpass rasjonell og bevisst (så sant det ikke er oppspinn) at det vil bli mindre uproblematisk vinkling med en slik person,enn via en overgriper.

Vet også at det er flere misbrukte som ønsker tilsvarende svar på ting som det jeg selv ønsker.

Jeg har lekt med tanken å stå fram offentlig som pedofil. Men det er ting som hindrer dette. Men en samtale over en kopp kaffe om dette emnet kan jeg være med på. Om det da fører til en film kan tiden vise. Skriv til [email protected] for evt. å avtale et møte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -det mener jeg iallefall

"Det er vel forskjell på å skade noen og ikke skade noen?

Du skjønner vel det?"

Det at jeg er pedofil betyr ikke at jeg skjønner lite. Har vel fått med meg i løpet av mitt lange liv, at det er en forskjell der.

Jeg er selv blitt utsatt for overgrep, men dømmer ingen for å ha seksuelle fantasier om barn (selv om jeg ikke forstår dem). Men så fort en pedofil gjør noe med det for å tilfredsstille sine egne behov er det noe helt annet. Da har en gjort et grovt og svært alvorlig brudd. Fantasiene kan ingen styre, men handlingene kan en en gjøre noe med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

he he.. nei,jeg vet ikke det... er temmelig ny her. Registrerte meg for tre dager siden (men takk for tipset) Vet bare at jeg selv kan være som en stein å snakke med- og atjeg liker sta personer,så lenge de har grunner og belegg for det de sier. Motstand er bra. (formuleringene hans minner også om en god venn av meg i sandefjord. Hint,hint til Prozak der...?)

Det er greit å tape en god debatt,så lenge den er rettferdig. Og slik jeg ser det,så er det meste han har kommet med saklig. (Slik utenom at jeg ble forbannet over at han ikke utdyper at spørsmål er dumme).

Jeg er ikke fra sandefjord :-)

Og den unødvendige utdypingen av hvorfor spørsmålet var dumt har du også fått. At "forandra" for lenge siden gikk tom for argumenter, og dermed har begynt å anklage meg for å være pedofil - og sågar for å være "Pedo" her - overser selvfølgelg ethvert oppegående menneske :-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Merkelig men Pedo som skrev inn til å begynne med har blitt tyst i det sekund Prozak tok over banen... ;)

Var det da du kom også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

var borte en kort stund men ser at du etterlyser et svar fra meg. Du spør om jeg vil utført en sexuell handling om et barn tilbyr seg eller på noen måte gjør det frivillig. Mitt svar er nei. Jeg vet at det er en forskjell mellom barns og voksenes sexualitet og disse to skal ikke blandes. Om jeg så "tenner" på å blande disse så rettferdigjør ikke det handlingen.

Jeg kan forsikre dere om at denne tråden ikke er fiktiv. Jeg kan ha villedet folk med hensyn til min alder men sakens kjerne er så ekte som det går an. Takk for mye respons!

Desverre kom nok det svaret ditt for sent. De som har konkludert med hva du mener og har gjort i denne tråden, ut fra at du ikke svarte på spissformuleringene, vil nå si at svaret ditt er ugyldig/løgn/etc. fordi det tok så lang tid før det kom. :-)

".............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er selv blitt utsatt for overgrep, men dømmer ingen for å ha seksuelle fantasier om barn (selv om jeg ikke forstår dem). Men så fort en pedofil gjør noe med det for å tilfredsstille sine egne behov er det noe helt annet. Da har en gjort et grovt og svært alvorlig brudd. Fantasiene kan ingen styre, men handlingene kan en en gjøre noe med.

Du aksepterer min eksistens. Det setter jeg pris på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det da du kom også?

*LOL*

I tilleg til de barnslige personangrepene, så er vedkommende tydeligvis også blind. Mellom mitt siste innlegg og da han skrev dette, kom det to nye innleg fra "Pedo" :-)

Sorry - jeg synes bare det er så fantastisk festlig å se på at folk som prøver å "ta" og å drite ut noen i en tråd, ender opp med å gjøre akkurat det med seg selv. Og det uten at man trenger å si et eneste ord tilbake :-)

"..........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre kom nok det svaret ditt for sent. De som har konkludert med hva du mener og har gjort i denne tråden, ut fra at du ikke svarte på spissformuleringene, vil nå si at svaret ditt er ugyldig/løgn/etc. fordi det tok så lang tid før det kom. :-)

".............................................."

Jeg bryr meg streng tatt ikke hva folk har konkludert med og mener jeg har gjort eller ment. Det føltes godt å skrive om det rett fra hjerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg streng tatt ikke hva folk har konkludert med og mener jeg har gjort eller ment. Det føltes godt å skrive om det rett fra hjerte.

Bra det, da :-) Men det kommer nok til å komme påfallende få nye svar til deg, gjetter jeg, iom. at du har svart og avkreftet det de fleste angriper deg for.

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest forandra

he he.. nei,jeg vet ikke det... er temmelig ny her. Registrerte meg for tre dager siden (men takk for tipset) Vet bare at jeg selv kan være som en stein å snakke med- og atjeg liker sta personer,så lenge de har grunner og belegg for det de sier. Motstand er bra. (formuleringene hans minner også om en god venn av meg i sandefjord. Hint,hint til Prozak der...?)

Det er greit å tape en god debatt,så lenge den er rettferdig. Og slik jeg ser det,så er det meste han har kommet med saklig. (Slik utenom at jeg ble forbannet over at han ikke utdyper at spørsmål er dumme).

Han pleier å være alt annet enn saklig, slår over til personangrep med en gang han skjønner at han ikke har noe mer å komme med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forandra

*LOL*

I tilleg til de barnslige personangrepene, så er vedkommende tydeligvis også blind. Mellom mitt siste innlegg og da han skrev dette, kom det to nye innleg fra "Pedo" :-)

Sorry - jeg synes bare det er så fantastisk festlig å se på at folk som prøver å "ta" og å drite ut noen i en tråd, ender opp med å gjøre akkurat det med seg selv. Og det uten at man trenger å si et eneste ord tilbake :-)

"..........................................."

Du er litt søt når du ror da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er litt søt når du ror da.

Hva er meningen med det du holder på med her nå? Ingen mening i det antar jeg. Likte deg bedre i begynnelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forandra

Hva er meningen med det du holder på med her nå? Ingen mening i det antar jeg. Likte deg bedre i begynnelsen.

Så sant jeg ikke har rett trenger du ikke bry deg med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Nei, jeg var her fra begynnelsen jeg. En av de første som svarte Pedo. Før Proxak kom.

Uansett er det merkelig at du ikke klarer å holde deg fra personangrep selv, når du beskylder andre for det. Og å beskylde andre for å støtte pedofile handlinger er langt over streken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spennende innlegg - og en ny verden for meg!

Jeg lurer på om du har noen glede av din pedofili, eller om det er deg en evig pine?

Du sier at du tenner på en viss type barn, hvordan preger det ditt forhold til barn og har det blitt et problem for deg at du tenner seksuelt på barn du har en nær relasjon med?

Bare lurer egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...