Gå til innhold

Jeg er pedofil


Gjest Pedo

Anbefalte innlegg

Nei, men de fleste er vel klar over at selv voksne barn har vært små barn engang, og det jeg mener (teskje) er om han omgikk dem når de var småbarn. Det her var ikke så grusomt komlpsert altså...

Hvordan hadde verden vært om alle og en hver skulle ha utlevd sine sexuelle fantasier og at alle skulle gått rundt og vært bekymret for at andre skal gjøre dem noe?

Hva om f.eks naboen din har sexuelle fantasier om deg, har du da grunn til å dømme ham pga det?

For det er det det er hos trådstarter også, en sexuell fantasi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 307
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Prozak

    65

  • Lurveline

    26

  • Goliath

    15

  • sugarpop

    13

Mest aktive i denne tråden

Gjest forandra

Hvordan hadde verden vært om alle og en hver skulle ha utlevd sine sexuelle fantasier og at alle skulle gått rundt og vært bekymret for at andre skal gjøre dem noe?

Hva om f.eks naboen din har sexuelle fantasier om deg, har du da grunn til å dømme ham pga det?

For det er det det er hos trådstarter også, en sexuell fantasi.

Litt annerledes å fantasere om voksne, heterofilt enn å fantasere om unger, ser du virkelig ikke det? Hadde han fantasert om meg så kanskje jeg kunne blitt med ham en dag, så han fikk tilfredstilt det behovet. Man får ALDRI tilfredstilt behovet når man er pedofil, eller man BØR ikke få det.

Skremmende at så mange her viser full aksept for å være pedofil. Ingen har noen garanti for at ikke også han her utøver det en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men det var ikke det jeg spurte ham om, nå må du nesten følge litt med. Han har vært pedofil hele livet, så det er naturlig å lure på om han omgikk barna da de var små.

Er du med snart nå?

Jeg skjønner utmerket godt hva du mener og jeg synes det er en grusom tanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for ordene Prozak.

Det er for meg helt uinteressant om innlegget kun var ment for å provosere, bare det å prøve å provosere med noe slik forteller meg at ikke alt er helt bra i vedkommendes tankegang.

Uansett så er det desverre mange, mange av de der ute som virkelig har slike tanker så jeg føler ikke at mitt mitt innlegg var bortkastet selv om det skulle være skrevet kun for å provosere.

Hmm. Selv om en som er pedofil har barn og barnebarn, så betyr ikke det at han ville drevet incest! En Mor eller Far som har barn sammen, er tiltrekket av det motsatte kjønn, vanligvis et voksent ett. Det betyr vel ikke at en Far får lyst på sin datter når ho blir 20 av den grunn??? Selv om han synes at venninna hennes er tiltrekkende!

Det var bare det jeg ville si..noen her ble jo provosert fordi den pedofile som startet tråden sa han ikke hadde omgang med barn, en selv hadde barn og barnebarn og at det kunne været mistenkelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt annerledes å fantasere om voksne, heterofilt enn å fantasere om unger, ser du virkelig ikke det? Hadde han fantasert om meg så kanskje jeg kunne blitt med ham en dag, så han fikk tilfredstilt det behovet. Man får ALDRI tilfredstilt behovet når man er pedofil, eller man BØR ikke få det.

Skremmende at så mange her viser full aksept for å være pedofil. Ingen har noen garanti for at ikke også han her utøver det en gang.

"Skremmende at så mange her viser full aksept for å være pedofil. Ingen har noen garanti for at ikke også han her utøver det en gang."

Nei, jeg har ingen garanti for det, men forhåndsdømme gjør jeg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forandra

"Skremmende at så mange her viser full aksept for å være pedofil. Ingen har noen garanti for at ikke også han her utøver det en gang."

Nei, jeg har ingen garanti for det, men forhåndsdømme gjør jeg ikke!

Hadde du latt ham være alene med barna dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men det var ikke det jeg spurte ham om, nå må du nesten følge litt med. Han har vært pedofil hele livet, så det er naturlig å lure på om han omgikk barna da de var små.

Er du med snart nå?

Han kan jo ha omgått barn, men det er jo ikke dermed sagt at han har forgrepet seg på dem.

Akkurat det samme som en homofil som aldri har utøvet sex med en mann.

Legningen er der, men man har ikke utøvet den.

You see?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forandra

Hmm. Selv om en som er pedofil har barn og barnebarn, så betyr ikke det at han ville drevet incest! En Mor eller Far som har barn sammen, er tiltrekket av det motsatte kjønn, vanligvis et voksent ett. Det betyr vel ikke at en Far får lyst på sin datter når ho blir 20 av den grunn??? Selv om han synes at venninna hennes er tiltrekkende!

Det var bare det jeg ville si..noen her ble jo provosert fordi den pedofile som startet tråden sa han ikke hadde omgang med barn, en selv hadde barn og barnebarn og at det kunne været mistenkelig...

Blir litt annerledes med pedofili da en ikke har tilgang på sex med dem en tenner på da. I tillegg så ser man små barn mye nakne, tar på kjønnet når man skal vasek osv.

Heterofile tenner på damer og de har sex med damer og får da utløp der. Hadde en heterofil mann ikke fått seg noe på 40 år hadde nok til og med dattera eller søstera fristet litt særlig om han så dem nakne og måtte vaske dem i underlivet og ellers på kroppen osv.

Ser du at det er lettere for en pedofil å sprekke når han har en liten "lekkerbisken" for hånden som han til og med kan ta på (ved vask) uten at noen tror det er noe rart av den grunn?

I tillegg så kan ikke ungen forsvare seg, det kan den 20 år gamle dattera. Ikke ser han henne naken heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forandra

Han kan jo ha omgått barn, men det er jo ikke dermed sagt at han har forgrepet seg på dem.

Akkurat det samme som en homofil som aldri har utøvet sex med en mann.

Legningen er der, men man har ikke utøvet den.

You see?

Du er virkelig latterlig naiv, les mitt svar til Guerrito.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest forandra

Om det var en person jeg kjente fra før, hadde jeg det.

Det tviler jeg faktisk på om du visste han fantaserte om barn. Hadde du likt tanken på at han kanskje satt å tittet på dem og så for seg ting i hodet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du latt ham være alene med barna dine?

Og forresten, hadde du oppholdt deg sammen med en homofil om du er mann, eller ei som er lesbisk om du er kvinne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tviler jeg faktisk på om du visste han fantaserte om barn. Hadde du likt tanken på at han kanskje satt å tittet på dem og så for seg ting i hodet?

Nei, tanken hadde jeg ikke likt. Ikke hadde jeg likt om naboen hadde sexuelle fantasier om meg heller, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir litt annerledes med pedofili da en ikke har tilgang på sex med dem en tenner på da. I tillegg så ser man små barn mye nakne, tar på kjønnet når man skal vasek osv.

Heterofile tenner på damer og de har sex med damer og får da utløp der. Hadde en heterofil mann ikke fått seg noe på 40 år hadde nok til og med dattera eller søstera fristet litt særlig om han så dem nakne og måtte vaske dem i underlivet og ellers på kroppen osv.

Ser du at det er lettere for en pedofil å sprekke når han har en liten "lekkerbisken" for hånden som han til og med kan ta på (ved vask) uten at noen tror det er noe rart av den grunn?

I tillegg så kan ikke ungen forsvare seg, det kan den 20 år gamle dattera. Ikke ser han henne naken heller.

"Ser du at det er lettere for en pedofil å sprekke når han har en liten "lekkerbisken" for hånden som han til og med kan ta på (ved vask) uten at noen tror det er noe rart av den grunn?"

Om man lettere har tillgang til noe, så selvsagt er det lettere å sprekke, men det er ikke dermed sagt at en har gjort det.

Det er forhåndsdømmingen jeg vil til livs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Innlegget skrevet av Pedo i Seksualitet

26/4-2006 klokken 14:10

--------------------------------------------------------------------------------

Til Goliath og andre

Hei,

var borte en kort stund men ser at du etterlyser et svar fra meg. Du spør om jeg vil utført en sexuell handling om et barn tilbyr seg eller på noen måte gjør det frivillig. Mitt svar er nei. Jeg vet at det er en forskjell mellom barns og voksenes sexualitet og disse to skal ikke blandes. Om jeg så "tenner" på å blande disse så rettferdigjør ikke det handlingen.

Jeg kan forsikre dere om at denne tråden ikke er fiktiv. Jeg kan ha villedet folk med hensyn til min alder men sakens kjerne er så ekte som det går an. Takk for mye respons!

- Pedo"

Leste du dette eller valgte du å overse det?

Hvis man ser på det andre denne kroppen har klart å rive av seg, så er det nærliggende å tro at h*n har ignorert det, ja. Og så blir det helt stille når h*n blir konfrontert med det, etter at h*n har kommet med et par krampaktige uttalelser om at den som gjør ham/henne oppmerksom på det ikke er helt god etc. :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ser du at det er lettere for en pedofil å sprekke når han har en liten "lekkerbisken" for hånden som han til og med kan ta på (ved vask) uten at noen tror det er noe rart av den grunn?"

Om man lettere har tillgang til noe, så selvsagt er det lettere å sprekke, men det er ikke dermed sagt at en har gjort det.

Det er forhåndsdømmingen jeg vil til livs.

"Det er forhåndsdømmingen jeg vil til livs."

Forsiktig - det betyr nok at du er pedofil selv. Minst. Sannsynligvis spiser du spedbarn også, slik som du _forsvarer_ pedofile. :-)

"............................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sammenligner pedofili med homofili, fordi jeg mener begger deler er like NATURLIGE.

Du sammenligner pedofili med drapslyst. Der skilles våre personligheter.

Cluet er vel det motsatte - altså UNATURLIG, ut fra et biologisk (forplantningsmessig etc.) standpunkt. Men der stopper også likhetene mellom homofili og pedofili. Homofili betyr i seg selv at man fortsatt forholder seg til sex mellom voksne, samtykkende mennesker som vet hva det innebærer. Det gjelder overhodet ikke for pedofili. Derfor er det meget søkt å sammenlikne de to utover det første. Det blir som å sammenlikne Jens og Kari fordi begge har hår mellom bena: De _ER_ ikke like av den grunn, overhodet.

"........................................."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp, du er virkelig unnvikende. Du er klar over at det at du er så unnvikende får meg til å tenke mitt?

*Latterbrøl* :-) Å få _deg_ til å "tenke" "ditt" *hikster av latter* skal neppe mye til. *Humre* Måten du svarer omtrent alle i denne tråden gir deg helt utvilsomt "førstepremien" denne uken...:-)

"............................................"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ser på det andre denne kroppen har klart å rive av seg, så er det nærliggende å tro at h*n har ignorert det, ja. Og så blir det helt stille når h*n blir konfrontert med det, etter at h*n har kommet med et par krampaktige uttalelser om at den som gjør ham/henne oppmerksom på det ikke er helt god etc. :-)

"............................................."

Det ble brått slutt på "morroa" ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er forhåndsdømmingen jeg vil til livs."

Forsiktig - det betyr nok at du er pedofil selv. Minst. Sannsynligvis spiser du spedbarn også, slik som du _forsvarer_ pedofile. :-)

"............................................."

Ja, jeg er veldig glad i barn;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...