Gå til innhold

Dere med termin snart!


carma

Anbefalte innlegg

Jeg tør ikke tenke på hvordan bekkenet vil oppføre seg under fødselen.. :-x Eneste jeg vet er at jeg ikke skal ligge på ryggen.

Akkurat nå er jeg sikker på at symfysen min kommer til å brekke hver gang jeg reiser meg.

Har mystiske vondter i magen i kveld, jeg...

Ojsann... Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • carma

    19

  • annegunn

    14

  • simane

    4

  • hare1365380455

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest lille rosinen

Jeg blander meg litt... Vil bare anbefale å føde i badekar! Det var mye bedre enn seng.

Jeg er ikke gravid på ei god stund enda, men gleder meg veldig og har allerede tenkt litt på fødsel og slikt, og det å føde i vann høres spennende ut syns jeg. Kan du ikke fortelle litt om hvordan det var? Hva skjedde når? hvem var oppi der? var det kar? Basseng? Hva gjorde at det var så bra for deg å føde i vann? Fortell så mye du orker og kan :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hare1365380455

Jeg er ikke gravid på ei god stund enda, men gleder meg veldig og har allerede tenkt litt på fødsel og slikt, og det å føde i vann høres spennende ut syns jeg. Kan du ikke fortelle litt om hvordan det var? Hva skjedde når? hvem var oppi der? var det kar? Basseng? Hva gjorde at det var så bra for deg å føde i vann? Fortell så mye du orker og kan :-)

Det var kun meg oppi et badekar, og det var godt pga det varme vannet og det at jeg kunne bevege meg. Jeg var i badekaret mot slutten av fødselen, og det var godt å ha dusjen mot magen da riene kom. Da babyen kom tappet de ut vannet og dusjet meg, så det var ikke noe søl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...