Gjest mel Skrevet 22. mars 2001 Skrevet 22. mars 2001 Ofte når jeg legger meg ned for å hvile eller sove begynner bena mine å krible. Etter at jeg var gravid begynte det også å krible i armene mine. Det kommer oftest når jeg er veldig trøtt eller hvis jeg har stått/gått mye den dagen. Jeg har hatt det i mange år, og tror nok det er arvelig ettersom min mor også er plaget med dette. Jeg har hørt at tilskudd av magnesium kan hjelpe, er det riktig? Kan jeg i tilfelle ta magnesium nå når jeg ammer? Har du evt. andre forslag til behandling? 0 Siter
Dystonia Skrevet 22. mars 2001 Skrevet 22. mars 2001 Jeg vet om noe som med stor sansynlighet kan hjelpe deg, men regelverket her forbyr meg dessverre å skrive om dette. Du får derfor maile meg hvis du er interessert i informasjon. [email protected] 0 Siter
Gjest Stig Bruset, Allmenpraktiserende Lege Skrevet 23. mars 2001 Skrevet 23. mars 2001 Kjære mel. Tilskudd av magnesium er standard behandling i mange land til gravide med muskelkramper og er helt ufarlig å prøve. Hvis du ikke har effekt av 400 mg etter 7-10 dager kan du stoppe inntaket. Prøv dette først og skriv tilbake hvis det ikke hjelper. Magnesium er nødvendig for normal muskelfunksjon. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.