Gå til innhold

Oppdatering


Soria

Anbefalte innlegg

For de som svarte meg da jeg skrev om moren min så følger en liten oppdatering.

Hun var på sykehus, og jeg havnet på akuttavdeling. Jeg skrev meg ut onsdag og hun ble sendt hjem torsdag. Jeg var hos henne i helgen. Hun var dårligere enn noengang. Trengte hjelp til det meste. Jeg var der og hjalp henne til i går kveld. Dro hjem etter at jeg hadde hjulpet henne i seng for natten.

I dag tidlig fikk jeg beskjed om at hun døde i natt. Jeg gråt og pratet med familie i formiddag, men nå går det rett vest.

Hun har i hvert fall fred nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lysglimt

Håper du får masse trygghet og den støtte du kan få nå,sorg er vanskelig og vondt.

Mangen varme tanker til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får masse trygghet og den støtte du kan få nå,sorg er vanskelig og vondt.

Mangen varme tanker til deg!

Her er der ingen, men takk skal du ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lysglimt

Her er der ingen, men takk skal du ha

Uff da,skulle ønske jeg kunne holdt rundt deg,og gitt deg en klem,gjør det i tankene iallefall....

Og ja,din mor har det godt nå og fred,jeg vet hvordan du har det,og det blir vondt fremover,men det blir bedre etterhvert,hatet når folk sa det,men det er sant.

Håper du får være på en trygg plass,det fortjener du.

*visuell klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh Soriavennen! Kondolerer.

Jeg har tenkt så mye på deg. Stedet "vårt" forsvant jo, så vi mistet kontakt.

Mail meg, og du vil/orker.

*knuseklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da,skulle ønske jeg kunne holdt rundt deg,og gitt deg en klem,gjør det i tankene iallefall....

Og ja,din mor har det godt nå og fred,jeg vet hvordan du har det,og det blir vondt fremover,men det blir bedre etterhvert,hatet når folk sa det,men det er sant.

Håper du får være på en trygg plass,det fortjener du.

*visuell klem*

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh Soriavennen! Kondolerer.

Jeg har tenkt så mye på deg. Stedet "vårt" forsvant jo, så vi mistet kontakt.

Mail meg, og du vil/orker.

*knuseklem*

Ja, jeg har savnet stedet vårt i det siste. Og takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har savnet stedet vårt i det siste. Og takk

Har du samme mob.nr som før?

Jeg har en link til deg jeg ikke vil legge ut her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du samme mob.nr som før?

Jeg har en link til deg jeg ikke vil legge ut her.

Ikke akkurat nå. Nå begynner det å skje ting her. Har samme nummer da, men orker ikke å prate i telefonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akkurat nå. Nå begynner det å skje ting her. Har samme nummer da, men orker ikke å prate i telefonen

Neida, skal ikke prate. Jeg sender deg en link jeg, ok? Et annet sted noen av oss er på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, skal ikke prate. Jeg sender deg en link jeg, ok? Et annet sted noen av oss er på..

Ok, om jeg ikke kommer i kveld så kanskje senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjenner ikke meg men jeg føler med deg.

Det er vondt og miste noen man er glad i .

Håper du slipper å sitte alene med sorgen.

klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Vil bare si at om det er det eneste du orker, så kom innom her. Så kan vi som ikke kjenner deg så godt og de som gjør det, få være der for deg.

Kondolerer så mye, og håper du kan få små smutthull av hvile innimellom i all sorgen.

Vennlig hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hele tiden sagt at når hun dør så dør jeg. Nå kan jeg si det sien jeg skal på egevakta nå. Ikke helt frivillig, men andre har grepet inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hele tiden sagt at når hun dør så dør jeg. Nå kan jeg si det sien jeg skal på egevakta nå. Ikke helt frivillig, men andre har grepet inn.

Ta vare på deg selv! Håper du får den hjelpen du trenger for å komme gjennom denne vanskelige tiden. Moren din hadde helt sikkert ønsket at du fikk det bra, så ikke gjør noe dumt!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...