Gå til innhold

Oppdatering


Soria

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅ! Fikk vite om dette nå - føler sånn med deg! Nå slipper hun å ha det vondt - selv om jeg vet at det er liten trøst for deg akkurat nå. Ta vare på deg selv, Soriavennen!

*KLEMMER HARDT*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MinimizeMe

Kondolerer fra meg også.

Veldig trist å høre, og selv om jeg ikke kjenner deg drister jeg meg til å sende deg en *trøsteklem* over nettet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk

Tårepil med tårer på din kvist, hvorfor er du så trist?

Er det fordi det er forbi? Fordi hun ikke kunne bli?

I dine øyner var hun elskelig grei, savner du gleden det gav deg?

I hennes armer fant du ly, hennes latter var så kry.

Tårepil, slutt å gråt. Det finnes noe som heter håp.

Du tror at savnet vil gi evig smerte, men hun vil alltid være i ditt hjerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Soria...

Jeg har tenkt på deg de siste dagene; lurt på om du fikk vært sammen med moren din og hvordan det gikk med dere begge. Jeg vet ikke hvor langt nord i landet du bor, men tenkte uansett på deg flere ganger mens vi var i Finmark og Troms...

Håper du nå får hjelp til å finne ut av hvordan leve livet ditt videre. Jeg husker hvor knyttet du var til moren din den gangen jeg begynte å skrive på dette forumet, og tenker at du må være i en ekstremt vanskelig situasjon nå. Håper du møter en del varme i behandlingsapparatet og at du klarer å samarbeide på en ok måte om fremtiden.

Prøv å ta vare på deg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Soria....

Jeg vet ikke hva jeg skal si. Kondolerer selvfølgelig. Jeg vet du har det vondt nå. Håper du får den hjelpen og støtten du trenger og fortjener.

Og så vil jeg minne deg på at du har klart deg gjennom mye motgang før. Bruk den styrken det har gitt deg til å komme deg gjennom de nærmeste timene og dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...