Gå til innhold

Dag 14


Gjest eldre foreldre

Anbefalte innlegg

Gjest anonymiusine

Jeg er, desverre, en slik person som er hard mot meg selv når det gjelder.

Ikke alle har behov for det heller har jeg hørt. Vi får se, kanskje får jeg en knekk mens jeg er der, det er det jeg er veldig redd for.

Jeg må desverre gå på jobb, klarer ikke finne en undskylding for ikke å møte på en uke.

Og det er viktig å stille, jeg har sjangsen på langt vikariat og kanskje fast jobb. Desverre er ikke en slik ting noe man kan fortelle sin arbeidsgiver.

Jeg gruer meg veldig til i morgen, håper bare jeg klarer å være et menneske i enden av dette, at jeg ikke blir totalt knekkt.

Klem.

Blir du sykemeldt, har arbeidsgiver ikke krav på å få vite hva som er galt. Er det viktig for videre ansettelse, forstår jeg selvsagt at du helst vil gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest eldre foreldre

Huff, jeg blir så trist av å lese innleggende dine. Det er så tydelig at du ikke ønsker å gjennomføre en abort. Ja, det er jo best om begge er enige, men det virker ikke som om dette er et forhold som kan vare hvis han ikke er villig til å høre på deg en gang. Hvis du mister ham uansett...?

Uansett så synes jeg du bør ta en skikkelig prat nå i kveld, gjøre det helt klart hva DU ønsker, og få det klart for ham at det er siste sjanse for å si noe, det vil ikke hjelpe å si noe siden om at han angret.

Og dersom du er usikker når du er på sykehuset, så IKKE gjør det.

Uansett ønsker jeg deg lykke til, uavhengig av hva du velger. Dette er DITT valg.

KJære Signaturelle. Du skulle bare vite hvordan jeg har prøvd å fortelle og prate, men det ender opp med at han føler seg som hakkekylling og at jeg driver å truer.

Det virker som om at vi har kommet helt galt ut. Akkurat nå kan det jo se ut til at det ikke går å finne sammen igjen, men håpet vil jo være der.

Jeg vil ikke være hundre prosent sikker i morgen, det kan jeg nok aldri bli i denne avgjørelsen.

Takk for ord og tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eldre foreldre

"Jeg vet jeg vingler litt frem og tilbake, for dere som leser det så kan det muligens virke rart, men du aner ikke hvor mange tanker og følelser man kan være innom i en slik periode på 14 dager. I løpet av den siste tiden så har vi glidd veldig fra hverandre mannen min og jeg.

Jeg aner ikke hva som er rett og galt lenger, skulle bare ønske vi begge dro samme veg.

Hva fremtiden bringer får vi se som sakt."

Jeg forstår godt at du "vingler" og hadde absolutt gjort det samme selv hadde jeg blitt gravid. Jeg håper du føler du kan lufte alle tankene dine her uten å måtte sensurere deg selv. Du må gjærne fortsette å skrive etterpå for å få ut tanker og så vi får se hvordan det går med deg.

Som sag jeg dømmer deg ikke uansett hva du måtte velge, håper du tar det valget som er riktig for deg.

*klemmepå*

Tusen takk, Angela. Jeg vil nok komme til å trenge dere etterpå, spesiellt siden jeg ikke har noen andre.

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eldre foreldre

Blir du sykemeldt, har arbeidsgiver ikke krav på å få vite hva som er galt. Er det viktig for videre ansettelse, forstår jeg selvsagt at du helst vil gå.

Var på privat legesenter fordi jeg ikke ville at dette skulle bli kjent.

Hun sa at jeg ikke trengte sykemelding men kunne ta meg en tredagers.

Kan ringe legen min, men vil jo ikke fortelle dette.

Tusen takk for råd og bekymring, anonymiusine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angela1365380318

KJære Signaturelle. Du skulle bare vite hvordan jeg har prøvd å fortelle og prate, men det ender opp med at han føler seg som hakkekylling og at jeg driver å truer.

Det virker som om at vi har kommet helt galt ut. Akkurat nå kan det jo se ut til at det ikke går å finne sammen igjen, men håpet vil jo være der.

Jeg vil ikke være hundre prosent sikker i morgen, det kan jeg nok aldri bli i denne avgjørelsen.

Takk for ord og tanker.

"KJære Signaturelle. Du skulle bare vite hvordan jeg har prøvd å fortelle og prate, men det ender opp med at han føler seg som hakkekylling og at jeg driver å truer.

Det virker som om at vi har kommet helt galt ut. Akkurat nå kan det jo se ut til at det ikke går å finne sammen igjen, men håpet vil jo være der."

Så vidt jeg har forstått kan amathea hjelpe menn også, hvis han trenger noen å snakke med eller dere trenger hjelp til å kommunisere. Men han må selvsagt ha lyst til det selv.

Var du fornøyd med rådgivningen der? Jeg har sendt flere bekjente dit før skjønner du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonymiusine

Var på privat legesenter fordi jeg ikke ville at dette skulle bli kjent.

Hun sa at jeg ikke trengte sykemelding men kunne ta meg en tredagers.

Kan ringe legen min, men vil jo ikke fortelle dette.

Tusen takk for råd og bekymring, anonymiusine.

Lykke til! Jeg skal tenke på deg i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for forståelse og varme, for tanker og ord.

Jeg er også "sjokkert" over den lille støtten fra mannen min, dvs, han mener han gir meg det men jeg kjenner det aldeles ikke.

Det er mitt valg, et vanskelig valg, det aller vanskeligste jeg har hatt i livet.

Slik ting er blitt så ser jeg ikke på det som en umulighet at jeg kan ende opp alene med ungene igjen.

Da trenger de meg psykisk og fysisk. Økonomi løser ikke slike problemer, men de er en hjelp for å ha det litt lettere har jeg forstått.

Time er bestilt til sterilisering.

Klem fra meg.

Må bare si at du fortsatt kan ombestemme deg. De som er på sykehuset har opplevd det flere ganger før....at kvinner trekker seg i siste liten. Før du svelger den tabeletten er det fortsatt mulig....Men det vet du selvsagt.

Kanskje er det noen der på sykehuset du kan snakke med også...??

Uansett....vi er her for deg etterpå. Det må du vite. Vi skal trøste og ta vare på deg så godt som det er mulig. Stor klem fra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest been there

Kjære kjære deg !

Jeg håper i det lengste du ser lysning i forhold til å beholde dette barnet som du tydeligvis innerst inne ønsker deg !! Om forholdet til mannen din kanskje går dukken likevel, så er det jo en vinn vinn situasjon okke som.

Ikke misforstå meg- jeg dømmer deg ikke, og godtar selvsagt den beslutningen du til syvende og sist tar- jeg ville bare si som så mange andre her at det _går_ an å beholde barnet om det er det du ønsker mest !!!!!

Kjære kjære du- jeg skal tenke på deg i morgen, og håper som sagt at du kommer igjennom dette på en best mulig måte !

varm klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elice1

Tusen takk for forståelse og varme, for tanker og ord.

Jeg er også "sjokkert" over den lille støtten fra mannen min, dvs, han mener han gir meg det men jeg kjenner det aldeles ikke.

Det er mitt valg, et vanskelig valg, det aller vanskeligste jeg har hatt i livet.

Slik ting er blitt så ser jeg ikke på det som en umulighet at jeg kan ende opp alene med ungene igjen.

Da trenger de meg psykisk og fysisk. Økonomi løser ikke slike problemer, men de er en hjelp for å ha det litt lettere har jeg forstått.

Time er bestilt til sterilisering.

Klem fra meg.

Synes ikke han er verdt det, om han ikke støtter deg på dette 100 prosent, og viser at han er mann nok til å stille opp. Hvorfor skal du ta en pille i morgen, imens han kan late som ingenting??? Om du så MÅ ta den, synes du da skal ta med deg mannen din og la han sitte å se på.

Og dessverre synes jeg du skulle ha skrivd innleggene dine i ett annet forum, abortF.

Lykke til i morgen alikevell!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glaice

Tusen takk for forståelse og varme, for tanker og ord.

Jeg er også "sjokkert" over den lille støtten fra mannen min, dvs, han mener han gir meg det men jeg kjenner det aldeles ikke.

Det er mitt valg, et vanskelig valg, det aller vanskeligste jeg har hatt i livet.

Slik ting er blitt så ser jeg ikke på det som en umulighet at jeg kan ende opp alene med ungene igjen.

Da trenger de meg psykisk og fysisk. Økonomi løser ikke slike problemer, men de er en hjelp for å ha det litt lettere har jeg forstått.

Time er bestilt til sterilisering.

Klem fra meg.

Bare et par tanker, hvordan ville mannen din reagere hvis du kommer hjem i morgen og foreller at du ikke klarte gjennomføre dette?

Og hva tenker mannen din om sitt liv uten deg og dine barn, hvis forholdet dere imellom ryker etter dette?

Han taper jo alt....

Vil bare si at du fortjener alt godt i livet framover! Samme hvilket valg det viser seg at du tar i morgen, så håper jeg du får det godt!

Du har nok mange som tenker på deg om dagen, og vi er nok også mange som er med deg i tankene i morgen tidlig, uff og uff, jeg syns så synd på deg! Vil be for deg jeg også, hvis det er greit;-) skal ta med barna og mannen i samme slengen jeg, tror dere trenger det!

Du fortjener et godt liv med mann og barn!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på privat legesenter fordi jeg ikke ville at dette skulle bli kjent.

Hun sa at jeg ikke trengte sykemelding men kunne ta meg en tredagers.

Kan ringe legen min, men vil jo ikke fortelle dette.

Tusen takk for råd og bekymring, anonymiusine.

Du trenger jo ikke fortelle dette i detalj, du kan jo si at du ikke føler deg i form, kvalm og uvel fx.

Men som flere andre her skriver, det er jo åpenbart at du vil beholde barnet. Derfor håper jeg at du ombestemmer deg. Det vil være et valg du ikke vil angre på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LOTUS78

Synes ikke han er verdt det, om han ikke støtter deg på dette 100 prosent, og viser at han er mann nok til å stille opp. Hvorfor skal du ta en pille i morgen, imens han kan late som ingenting??? Om du så MÅ ta den, synes du da skal ta med deg mannen din og la han sitte å se på.

Og dessverre synes jeg du skulle ha skrivd innleggene dine i ett annet forum, abortF.

Lykke til i morgen alikevell!!

Dol har ikke et slikt forum, men det burde de ha hatt. Fått et forum for støtte og oppmuntring uansett valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...