Gå til innhold

Victoria Beckham buksene

Anbefalte innlegg

Gjest Pimpi
Skrevet

Er de små eller store i størrelsen i forhold til andre bukser?

Bestilte 2 stk i går, men nå leste jeg nettopp at de var små i størrelsen.... Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

9

• tonie

8

• villee

5

• bugge -jenta

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest gomle
Skrevet

De er sikkert bittesmå i størrelsene, så tynn som hun er. :-)

bugge -jenta
Skrevet

De er sikkert bittesmå i størrelsene, så tynn som hun er. :-)

Eller de er store, slik at hun kan bruke xxxxxxsmall:o)

bugge -jenta
Skrevet

De er nok små ja. Tipper de ikke blir laget for så store mennesker heller, ikke middels store heller. Store mennesker må jo ikke skjemme bort buksene hennes.....Det ødelegger imaget. Jeg bare gjetter, men det er ofte slik.

Men nå kan jo du være en slank lite snerten jente, og buksene kan sitte perfekt de. Finnes det ikke returmuligheter til større størrelser hvis de er for små da?

Gjest Pimpi
Skrevet

De er nok små ja. Tipper de ikke blir laget for så store mennesker heller, ikke middels store heller. Store mennesker må jo ikke skjemme bort buksene hennes.....Det ødelegger imaget. Jeg bare gjetter, men det er ofte slik.

Men nå kan jo du være en slank lite snerten jente, og buksene kan sitte perfekt de. Finnes det ikke returmuligheter til større størrelser hvis de er for små da?

Jeg er ikke så stor nei- men jeg leste at en burde gå opp en størrelse.. Arrg... fikk beskjed om at jeg kunne retunere dem ja, så det blir vel til det.... Kjipe greier!

Håper det er seriøst i det heletatt der jeg har bestilt fra... Tok en "shut in the dark".. Men det ordner seg nok :)

bugge -jenta
Skrevet

Jeg er ikke så stor nei- men jeg leste at en burde gå opp en størrelse.. Arrg... fikk beskjed om at jeg kunne retunere dem ja, så det blir vel til det.... Kjipe greier!

Håper det er seriøst i det heletatt der jeg har bestilt fra... Tok en "shut in the dark".. Men det ordner seg nok :)

Vi får håpe det. Det er tøffe bukser, men tipper de ikke hadde vært noe for meg nei. Ike at jeg er såå tykk(selv om jeg evig føler meg det), men de er nok veldig lave på livet, og jeg er høy, så...

Skrevet

Jeg bruker 38 i bukser stort sett alltid og størrelsen i tommer varierer mye. I Rock&Republic buksene bruker jeg 27 i tommer. Det tror jeg er mindre enn tommer i andre bukser. Så jeg tror de er store i størrelsen, jeg.

Håper de passer. Det kan være lurt å prøve dem i butikk før man handler, da det er umulig å forutsi størrelser.

Skrevet

Eller de er store, slik at hun kan bruke xxxxxxsmall:o)

Jeg tror du har rett, at de er store. Men fordelen med disse buksene er at de er vide i livet, slik at selv om de er lave så strammer de ikke over sideflesket!

Gjest linnelinn
Skrevet

oi orker du si hvor du bestilte fra? jeg har lyst på disse buksene..lei av bik bok. så ei med victoria beckham bukse på torget og dæven fin ja....

Gjest Pimpi
Skrevet

oi orker du si hvor du bestilte fra? jeg har lyst på disse buksene..lei av bik bok. så ei med victoria beckham bukse på torget og dæven fin ja....

På finn.no

Kjenner andre som har bestilt derfra, og det gikk fint- men det betyr jo ikke at jeg er like heldig, men det går nok bra!

Billigere er dem også enn å handle i butikk, med frakt, postoppkrav kommer buksa på 800,-kr!

Skrevet

Tror du tar litt feil. Leste i et dameblad om "hvilke bukser som passet den-og-den kroppsformen", og da var det den buksa de brukte på en fyldig kroppsform med både mage, rumpe og lår.

Gjest sirikat
Skrevet

På finn.no

Kjenner andre som har bestilt derfra, og det gikk fint- men det betyr jo ikke at jeg er like heldig, men det går nok bra!

Billigere er dem også enn å handle i butikk, med frakt, postoppkrav kommer buksa på 800,-kr!

Faaaaaaalsk.

Om det betyr noe, er jo en annen sak. Men det kryr av falske VB-bukser på finn og andre norske nettsider.

bugge -jenta
Skrevet

Tror du tar litt feil. Leste i et dameblad om "hvilke bukser som passet den-og-den kroppsformen", og da var det den buksa de brukte på en fyldig kroppsform med både mage, rumpe og lår.

Akkurat, da vet jeg det.

Skrevet

Du bør ikke kjøpe de på Finn, men i butikker. Du får ikke en ekte VB jeans uten å betale rundt 4000kr.

Skrevet

På finn.no

Jeg sier som sirikat at de garantert er falske. Så da vet jeg dessverre ikke hvordan størrelsene er. Du må nok ut med 4000kr for en ekte jeans.

Gjest mildred
Skrevet

Du bør ikke kjøpe de på Finn, men i butikker. Du får ikke en ekte VB jeans uten å betale rundt 4000kr.

De har dem ned til 1700-1800,- på noen butikker, men det er ikke de med krone, dem må du nok opp i 4000,- for ja!

Skrevet

4000,-!?!?!?!???!! For ei bukse!? Herregud.

Gjest Mom33
Skrevet

4000,-!?!?!?!???!! For ei bukse!? Herregud.

Til den prisen bør faktisk fruen sjøl være med på kjøpet!

Skrevet

Til den prisen bør faktisk fruen sjøl være med på kjøpet!

Nei, gudbedre - jeg ville ikke hatt Fru Beckham om jeg så hadde fått betalt for det!!!

Skrevet

Har hørt at de er ganske store på størrelsen. Jeg er ingen merkefreak, men de buksene er skikkelig fine! Vurderer å unne meg et par:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...