Gjest Mom33 Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Nei, gudbedre - jeg ville ikke hatt Fru Beckham om jeg så hadde fått betalt for det!!! Det sier jeg meg enig i, så derfor er det ikke en flik av VB-bukse i min garderobe! 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Herremin, jeg lurer på om dere er sprø hele gjengen, jeg? Betaler dere virkelig så mye som 4000,- for EI BUKSE? Bare sånn for ordens skyld; dere som er villige til å bla opp dette beløpet, dere klager ikke over dårlig råd noen gang, vel? OJ-oj-oj, jeg er virkelig skikkelig uttafor, altså, jeg tror ikke alle dagligklærne mine koster så mye tilsammen engang, jeg... 0 Siter
org Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Herremin, jeg lurer på om dere er sprø hele gjengen, jeg? Betaler dere virkelig så mye som 4000,- for EI BUKSE? Bare sånn for ordens skyld; dere som er villige til å bla opp dette beløpet, dere klager ikke over dårlig råd noen gang, vel? OJ-oj-oj, jeg er virkelig skikkelig uttafor, altså, jeg tror ikke alle dagligklærne mine koster så mye tilsammen engang, jeg... Mine bukser koster ca kr 300,- hele bunten... 0 Siter
tonie Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Herremin, jeg lurer på om dere er sprø hele gjengen, jeg? Betaler dere virkelig så mye som 4000,- for EI BUKSE? Bare sånn for ordens skyld; dere som er villige til å bla opp dette beløpet, dere klager ikke over dårlig råd noen gang, vel? OJ-oj-oj, jeg er virkelig skikkelig uttafor, altså, jeg tror ikke alle dagligklærne mine koster så mye tilsammen engang, jeg... Klager aldri over dårlig råd. Noen tusenlapper for et par jeans som sitter perfekt er da ingenting;-) PS: jeg bruker ikke en krone på skiutstyr eller annet sportsutstyr, bryr meg katta om de som mener at man _må_ha den der hvite fjellrävenjakka til fritidsbruk og tursko til flere tusen. Jeg synes godt jeg kan unne meg et par grisedyre bukser i ny og ne:-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Du bør ikke kjøpe de på Finn, men i butikker. Du får ikke en ekte VB jeans uten å betale rundt 4000kr. I det samme ukebladet jeg nevner i innlegget nedenfor her, så sto de priset til ca kr 2.600,- og den buksa som var avbildet var det krone på. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Herremin, jeg lurer på om dere er sprø hele gjengen, jeg? Betaler dere virkelig så mye som 4000,- for EI BUKSE? Bare sånn for ordens skyld; dere som er villige til å bla opp dette beløpet, dere klager ikke over dårlig råd noen gang, vel? OJ-oj-oj, jeg er virkelig skikkelig uttafor, altså, jeg tror ikke alle dagligklærne mine koster så mye tilsammen engang, jeg... Jeg hadde nok klart å samle sammen temmelig mye av min "dagliggarderobe" for 4000,- ja... Tilstår glatt at jeg mistenker folk som bruker 4000,- på ei dongeribukse for å være dumme og lettlurte. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Mine bukser koster ca kr 300,- hele bunten... Det er nok der mine ligger også. Tror ikke jeg ville hatt samvittighet til å kjøpe så dyr bukse, jeg, og vi har IKKE dårlig råd, altså. Kjøpte allværsjakke for 7 år siden, den kostet 5000,-. Den vil ikke bli byttet ut på minst 7 år til, men det gjorde meg særdeles vondt langt inni hjerterota å betale det beløpet. Jakka brukes utrolig mye (bor man i Trøndelag, så bor man i Trøndelag), så prisen pr. bruk er i dag svært lav. Men læll... Nåja, jeg bruker sikkert penger på ting andre synes er sprøtt jeg også, så fullstendig bombastisk skal man jo ikke være... Men på ei bukse? NÆI. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Jeg hadde nok klart å samle sammen temmelig mye av min "dagliggarderobe" for 4000,- ja... Tilstår glatt at jeg mistenker folk som bruker 4000,- på ei dongeribukse for å være dumme og lettlurte. He-he... 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Det er nok der mine ligger også. Tror ikke jeg ville hatt samvittighet til å kjøpe så dyr bukse, jeg, og vi har IKKE dårlig råd, altså. Kjøpte allværsjakke for 7 år siden, den kostet 5000,-. Den vil ikke bli byttet ut på minst 7 år til, men det gjorde meg særdeles vondt langt inni hjerterota å betale det beløpet. Jakka brukes utrolig mye (bor man i Trøndelag, så bor man i Trøndelag), så prisen pr. bruk er i dag svært lav. Men læll... Nåja, jeg bruker sikkert penger på ting andre synes er sprøtt jeg også, så fullstendig bombastisk skal man jo ikke være... Men på ei bukse? NÆI. Jeg har ei Goretex-jakke som kosta 3000,- og bortsett fra bunaden min er det det dyreste plagget jeg noen gang har hatt. Men vanlig innetøy til den prisen? No way. Jeg nekter å tro at det er verdt det. Og ikke er jeg interessert i å sponse ektepaet Hjernetom Beckham med så mye som ei krone heller. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Klager aldri over dårlig råd. Noen tusenlapper for et par jeans som sitter perfekt er da ingenting;-) PS: jeg bruker ikke en krone på skiutstyr eller annet sportsutstyr, bryr meg katta om de som mener at man _må_ha den der hvite fjellrävenjakka til fritidsbruk og tursko til flere tusen. Jeg synes godt jeg kan unne meg et par grisedyre bukser i ny og ne:-) Ja altså, jeg mener ikke at man ikke SKAL kjøpe slike klær, men det snakkes jo så mye her inne om dårlig råd, at barneklær skal være billigst mulig, at oppussing av hus og hjem skal være billigst mulig, at ditt og datt skal være bortimot gratis - og da får jeg litt hakeslepp av at såpass mange aksepterer 4000,- for ei bukse sånn helt uten videre. Men nå fører ikke jeg logg over hvem som sier de har dårlig råd og ikke, så jeg aner jo ikke om det er de samme menneskene som blar opp 4 digre for ei bukse. Forøvrig - jeg bruker noen kroner på sportsutstyr, da, men heller ikke der er jeg med på motebølger. Alt brukes til det går i filler. Kos deg med buksa, du! :-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Jeg har ei Goretex-jakke som kosta 3000,- og bortsett fra bunaden min er det det dyreste plagget jeg noen gang har hatt. Men vanlig innetøy til den prisen? No way. Jeg nekter å tro at det er verdt det. Og ikke er jeg interessert i å sponse ektepaet Hjernetom Beckham med så mye som ei krone heller. Enig, enig og enig. Amen. 0 Siter
tonie Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Det er nok der mine ligger også. Tror ikke jeg ville hatt samvittighet til å kjøpe så dyr bukse, jeg, og vi har IKKE dårlig råd, altså. Kjøpte allværsjakke for 7 år siden, den kostet 5000,-. Den vil ikke bli byttet ut på minst 7 år til, men det gjorde meg særdeles vondt langt inni hjerterota å betale det beløpet. Jakka brukes utrolig mye (bor man i Trøndelag, så bor man i Trøndelag), så prisen pr. bruk er i dag svært lav. Men læll... Nåja, jeg bruker sikkert penger på ting andre synes er sprøtt jeg også, så fullstendig bombastisk skal man jo ikke være... Men på ei bukse? NÆI. Vel, det handler om prioriteringer:-) Jeg synes det er galskap å bruk 5000 på en allværjakke! De er jo ikke pene engang, uansett pris... Et par slike jeans, som sitter som støpt, de passer til alt. De er så klassiske at man kan bruke dem til de er utslitt. Heller et par slike i klesskapet enn ørten billige. 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Vel, det handler om prioriteringer:-) Jeg synes det er galskap å bruk 5000 på en allværjakke! De er jo ikke pene engang, uansett pris... Et par slike jeans, som sitter som støpt, de passer til alt. De er så klassiske at man kan bruke dem til de er utslitt. Heller et par slike i klesskapet enn ørten billige. Nja, jakka ble ikke kjøpt for å være pen, akkurat, den er svært praktisk til mitt bruk; bruker den til skikjøring, sykling, på fjellturer og når det er ruskevær sånn generelt. Jeg tror vi har veldig forskjellige tanker om klær generelt, og det er helt greit! 0 Siter
Gjest Helt ute Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Du er litt forsent ute. Buksen var temmelig ut allerede før jul, men som svar på spørsmålet ditt så er de ikke små i størrelsene. Heller litt store. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Vel, det handler om prioriteringer:-) Jeg synes det er galskap å bruk 5000 på en allværjakke! De er jo ikke pene engang, uansett pris... Et par slike jeans, som sitter som støpt, de passer til alt. De er så klassiske at man kan bruke dem til de er utslitt. Heller et par slike i klesskapet enn ørten billige. Som en eller annen her sa - bor man i Trøndelag så bor man i Trøndelag. ) Og med mindre man kun er ute i finvær, evt. med paraply, så er man nødt til å ha tøy som holder regn og vind ute. 0 Siter
Gjest linnelinn Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Herremin, jeg lurer på om dere er sprø hele gjengen, jeg? Betaler dere virkelig så mye som 4000,- for EI BUKSE? Bare sånn for ordens skyld; dere som er villige til å bla opp dette beløpet, dere klager ikke over dårlig råd noen gang, vel? OJ-oj-oj, jeg er virkelig skikkelig uttafor, altså, jeg tror ikke alle dagligklærne mine koster så mye tilsammen engang, jeg... jeg har aldri betalt 4000 kr for ei bukse, men disse buksene får man kjøpt langt billigere på QXL og slik. Og jeg vurderer det seriøst ja, å betale et par tusenlapper for ei slik bukse om jeg finner en skikkelig fin en. For nå er jeg mektig lei av buksene jeg kjøper til 300 spenn som blir ødelagt etter kort tid. Er så fornøyd med dem, så blir de bare ødelagt. Nå har jeg en som spjæret rett under låret så den er ubrukelig (er ikke pønker), og to der glidelåsen er ødelagt så kan ikke bruk dem, og en som har viet seg ut så mye i str, selv om den er samme str som de andre, som ikke har viet seg ut, at den overhodet ikke er pen mer. Blir sabla bortkasta penger likevel. Så finner jeg ut om en slik bukse har bra kvalitet etc, så kommer jeg til å spandere det på meg... 0 Siter
tonie Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Nja, jakka ble ikke kjøpt for å være pen, akkurat, den er svært praktisk til mitt bruk; bruker den til skikjøring, sykling, på fjellturer og når det er ruskevær sånn generelt. Jeg tror vi har veldig forskjellige tanker om klær generelt, og det er helt greit! Joda, det er jo i grunnen det. Jeg har en billig allværsjakke som fungerer helt fortreffelig. Du har billige jeans som gjør det samme. Vi er vel omtrent like gale, i alle fall hvis vi bare skal dømme etter hvilke plagg vi er villige til å bruke mye penger på;-) 0 Siter
tonie Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Som en eller annen her sa - bor man i Trøndelag så bor man i Trøndelag. ) Og med mindre man kun er ute i finvær, evt. med paraply, så er man nødt til å ha tøy som holder regn og vind ute. Håh, ikke prøv deg! Jeg bor nesten på nordpolen, men jeg klarer meg fint med min billige allværsjakke. Du hadde bare veldig lyst på akkurat den jakka, innrøm det;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 jeg har aldri betalt 4000 kr for ei bukse, men disse buksene får man kjøpt langt billigere på QXL og slik. Og jeg vurderer det seriøst ja, å betale et par tusenlapper for ei slik bukse om jeg finner en skikkelig fin en. For nå er jeg mektig lei av buksene jeg kjøper til 300 spenn som blir ødelagt etter kort tid. Er så fornøyd med dem, så blir de bare ødelagt. Nå har jeg en som spjæret rett under låret så den er ubrukelig (er ikke pønker), og to der glidelåsen er ødelagt så kan ikke bruk dem, og en som har viet seg ut så mye i str, selv om den er samme str som de andre, som ikke har viet seg ut, at den overhodet ikke er pen mer. Blir sabla bortkasta penger likevel. Så finner jeg ut om en slik bukse har bra kvalitet etc, så kommer jeg til å spandere det på meg... Hva slags bukser kjøper du da? Jeg har flere dongeribukser fra b-young og ettersom jeg er kiv til å gå på kne (står en del på kne på jobben når jeg rydder bl.a.) så ryker de på knærne etterhvert, men ellers holder de seg like fine i lange tider. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. mai 2006 Skrevet 7. mai 2006 Håh, ikke prøv deg! Jeg bor nesten på nordpolen, men jeg klarer meg fint med min billige allværsjakke. Du hadde bare veldig lyst på akkurat den jakka, innrøm det;-) Jeg har flere fritids/allværsjakker, men det er bare gortex'en som er vanntett så den kan brukes som regnjakke. ) Alikevel har jeg tenkt å bruke noen lapper nå på Bergans SuperLett jakke og bukse fordi jeg ønsker meg regntøy som er så lite og lett at det greit pakkes ned i tursekken, for det går ikke goretex-tøyet mitt! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.