Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nok litt forskjellig fra person til person - men jeg vet at det kan ta tid før man føler seg bedre. Jeg er ikke noen ekspert på stoffskifte:-)

For å unngå ytterligere vekttap bør du spise minst 5 ganger om dagen, og spise sunn mat med bra næringsinnhold. Gjerne spise dessert hver dag - fortrinnsvis noe sunt som frukt/bær/yoghurt etc. Mellommåltid med frukt, musli, yoghurt, kjeks?

Det er også bra med fysisk aktivitet når du begynner å føle deg mer opplagt, muskelbruk øker muskelvekten.

Lykke til!

:-)

Hihi, jeg vil ikke ha noen ekspertuttalelser, orker ikke å vite så mye om dette egentlig, kun the basic. Dette er det minste problemet jeg har så dette orker jeg ikke engang å forholde meg noe særlig til.

Takk skal du ha for alle svar :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...