Speak Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 Buljong. Det hadde jeg ikke tenkt på i det hele tatt. Smart alternativ:-) 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Det hadde jeg ikke tenkt på i det hele tatt. Smart alternativ:-) Jeg syntes faktisk at drikkebuljong er veldig godt! Fikk totalt dilla i begynnelsen av graviditeten, så det tyder nok på at jeg trengte mer salter i kroppen. Men det er kanskje ikke det man har mest lyst på en varm forsommerdag... Passer kanskje best på skitur? 0 Siter
Speak Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 Jeg syntes faktisk at drikkebuljong er veldig godt! Fikk totalt dilla i begynnelsen av graviditeten, så det tyder nok på at jeg trengte mer salter i kroppen. Men det er kanskje ikke det man har mest lyst på en varm forsommerdag... Passer kanskje best på skitur? Jeg får prøve. Høres i hvertfall mer fristende ut enn vann med en 1/2 ts salt i *grøss* 0 Siter
Speak Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 Farris Har fått det tipset tidligere. Men det ser ut til at det inneholder ganske lite salt. 0 Siter
flisa Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Har fått det tipset tidligere. Men det ser ut til at det inneholder ganske lite salt. Hva med Selters? Finnes det enda? 0 Siter
flisa Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Jeg får prøve. Høres i hvertfall mer fristende ut enn vann med en 1/2 ts salt i *grøss* Ja, det blir jo brukt som brekkmiddel. 0 Siter
Speak Skrevet 9. mai 2006 Forfatter Skrevet 9. mai 2006 Hva med Selters? Finnes det enda? Det tror jeg, men grøss og gru. Kan jo ikke drikke det. Da tror jeg heller jeg starter treninga med salte peanøtter eller saltpastiller. (Selv om det sikkert virker litt pussig:-) 0 Siter
flisa Skrevet 9. mai 2006 Skrevet 9. mai 2006 Det tror jeg, men grøss og gru. Kan jo ikke drikke det. Da tror jeg heller jeg starter treninga med salte peanøtter eller saltpastiller. (Selv om det sikkert virker litt pussig:-) Jeg drakk whisky og selters første gang jeg var på BU-fest - spydde som en gris. Det er ikke godt... 0 Siter
Speak Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Skrevet 10. mai 2006 Jeg drakk whisky og selters første gang jeg var på BU-fest - spydde som en gris. Det er ikke godt... *ler* Både Wiskey og selters er jo helt grusomt da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.