Gå til innhold

Drikke som inneholder salt???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fuji1365380447

Det hadde jeg ikke tenkt på i det hele tatt. Smart alternativ:-)

Jeg syntes faktisk at drikkebuljong er veldig godt! Fikk totalt dilla i begynnelsen av graviditeten, så det tyder nok på at jeg trengte mer salter i kroppen.

Men det er kanskje ikke det man har mest lyst på en varm forsommerdag...

Passer kanskje best på skitur?

Jeg syntes faktisk at drikkebuljong er veldig godt! Fikk totalt dilla i begynnelsen av graviditeten, så det tyder nok på at jeg trengte mer salter i kroppen.

Men det er kanskje ikke det man har mest lyst på en varm forsommerdag...

Passer kanskje best på skitur?

Jeg får prøve. Høres i hvertfall mer fristende ut enn vann med en 1/2 ts salt i *grøss*

Annonse

Det tror jeg, men grøss og gru. Kan jo ikke drikke det.

Da tror jeg heller jeg starter treninga med salte peanøtter eller saltpastiller. (Selv om det sikkert virker litt pussig:-)

Jeg drakk whisky og selters første gang jeg var på BU-fest - spydde som en gris. Det er ikke godt...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...