Gå til innhold

Til "alle" fra "eldre foreldre"


Gjest eldre foreldre

Anbefalte innlegg

Signaturelle

Hei

Synes du virker som en reflektert person, selv om du har det vanskelig nå. Du sier du kommer til å slite med valget i fremtiden, men du burde tenke at du stoler på dine egne valg og at du står for dem - alt annet vil være destruktivt. Stå for den du er, ikke skam deg over valget du har tatt:-)

Synes du skal tenke litt på deg og ditt jeg også.

Uansett ønsker jeg deg alt godt i fremtiden.

Varme klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest eldre foreldre

Hei

Synes du virker som en reflektert person, selv om du har det vanskelig nå. Du sier du kommer til å slite med valget i fremtiden, men du burde tenke at du stoler på dine egne valg og at du står for dem - alt annet vil være destruktivt. Stå for den du er, ikke skam deg over valget du har tatt:-)

Synes du skal tenke litt på deg og ditt jeg også.

Uansett ønsker jeg deg alt godt i fremtiden.

Varme klemmer fra meg

Tusen takk og de varmeste tanker tilbake til deg Signaturelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eldre foreldre

Så godt å lese at dere er på vei tilbake til hverandre du og mannen din!

Håper dere kommer styrket ut av dette, og kanskje blir enda mer knyttet sammen!

Ønsker deg lykke til i morgen, og alle dager framover. Håper det ordner seg med jobb for deg også.

Jeg håper så inderlig at du får det godt med mannen og barna dine nå, at dere kan leve det livet dere drømte om!

Varme klemmer fra

Tusen, tusen takk glaice. Ønsker det beste tilbake til deg og dine også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofies mamma

Tusen, tusen takk Sofies mamma.

Vi fant hverandre igjen da vi sto i gangen nede med armene rundt hverandre og gråt begge to.

Jeg håper vi kan fortsette samlivet i glede, ennå sterkere, fremover. Tiden får vise.

Ha det riktig så godt du med dine.

Klem

Det var godt å høre. Selvfølgelig har du tatt en vanskelig beslutning nå, men det blir bare enda verre hvis ingen av dere har støtte i hevrandre. Nærhet er viktig nå. Tillit og trøst hos hverandre. La han trøste hvis han vil. La han være med på sykehus hvis han vil. Ønsker dere alt så inderlig godt med hverandre og barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Føler med deg KariKruskakli.

Dette her har skjedd veldig raskt, kunne utsette dog, noe jeg som sakt ikke gjorde.

Håper du kom deg gjennom det med ikke så altfor store sår og at du har det fint med avgjørelse og med dine i dag.

Klem.

Jeg synes synd på deg akkurat nå.

Men får håpe at du etterhvert føler du tok et riktig valg.

Og jeg håper for mannen din sin del at han føler han har tatt et riktig valg også om noen år.

Jeg har har litt vansker med å skjønne han, men men...

Det er ikke synd på meg altså. Jeg har kommet over det for lenge siden. Blir bare forbannet når jeg tenker på at jeg måtte vente i 14 dager, når valget allerede var tatt.

Jeg skjønner ikke at jeg ikke protesterte på det den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angela1365380318

håper alt går bra med deg og at du ikke straffer deg selv. Ønsker deg, barna dine og mannen din alt godt.

Klem fra Angela

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest togli

Det har vært interessant og lærerrikt å følge deg i denne prosessen. Jeg håper du og mannen din finner tilbake til hverandre. Selv om jeg nok ville gjort dette på en annen måte enn deg, så respekterer jeg ditt valg!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker deg og dine alt godt! Det har vært følelsesmessig "vanskelig" (kan jeg kalle det det?) å lese hvordan du har slitt i disse uke. Vaklet og vaklet.

Men, som du sier, nå er det gjort. Jeg håper alt går greit med dere alle nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...