Femma Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Er dette under her, for godt til å være sant? Var nemlig hos tannlegen i dag, og han begynte å snakke om tannkjøttbetennelse, og ville sende meg til spesialist for sikkerhetsskyld. Og etter å ha lest litt om tannkjøttbetennelse, så kjenner jeg magen vrenge seg, og lommeboka hyle! Men så kom jeg også over dette under her, og lurer altså på om det kan være noe i dette. ------ (kopi) Blandingen av eteriske oljer vil raskt og effektivt fjerne tannkjøttbetennelse, og leveres vanligvis i 30 ml flasker. http://www.alternativdoktoren.no/Tannkjottbetennelse.html 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 viktigste behandling for tannkjøttsykdom er å være veldig flink med tannstell. Noe som ikluderer å være flittig med tanntråden 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Kom deg til spesialisten fortest mulig å få en skikkelig rens. Hvis det går for langt så er det både vondt i tennene og i lommeboka. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 10. mai 2006 Skrevet 10. mai 2006 Hadde satsa på spesialist først for å se hvor langt betennelsen var kommet. Etterpå kanskje, men har mest tro på spesielist her 0 Siter
Femma Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Hadde satsa på spesialist først for å se hvor langt betennelsen var kommet. Etterpå kanskje, men har mest tro på spesielist her ja, jeg skal det. 0 Siter
Femma Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 Kom deg til spesialisten fortest mulig å få en skikkelig rens. Hvis det går for langt så er det både vondt i tennene og i lommeboka. Min tannlege skulle sende henvisning i går, så jeg kan bare vente på brev i postkassa. 0 Siter
Femma Skrevet 11. mai 2006 Forfatter Skrevet 11. mai 2006 viktigste behandling for tannkjøttsykdom er å være veldig flink med tannstell. Noe som ikluderer å være flittig med tanntråden Jeg bruker "flaskekost" (sånn mini-mini). De er fine. Jeg leste også at en blør lett i munnen om en har sånn betennelse, men det har jeg ikke merket noe til. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. mai 2006 Skrevet 11. mai 2006 Min tannlege skulle sende henvisning i går, så jeg kan bare vente på brev i postkassa. Det er bra ) 0 Siter
Mista nikket Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Jeg bruker "flaskekost" (sånn mini-mini). De er fine. Jeg leste også at en blør lett i munnen om en har sånn betennelse, men det har jeg ikke merket noe til. Jeg har den betennelsen, men har aldri hatt lett for å blø. I noen perioder blødde jeg litt, men aldri så mye at jeg var bekymret. Er blitt operert og går til kontroll/rens 3 ganger i året. 0 Siter
Femma Skrevet 20. mai 2006 Forfatter Skrevet 20. mai 2006 Jeg har den betennelsen, men har aldri hatt lett for å blø. I noen perioder blødde jeg litt, men aldri så mye at jeg var bekymret. Er blitt operert og går til kontroll/rens 3 ganger i året. Hjelpes :-o Vel, jeg fikk time hos spesialist i posten i dag. Ehh, 7 september :-\ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.