Gå til innhold

Tannkjøttbetennele, og alternativ beh.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette under her, for godt til å være sant?

Var nemlig hos tannlegen i dag, og han begynte å snakke om tannkjøttbetennelse, og ville sende meg til spesialist for sikkerhetsskyld.

Og etter å ha lest litt om tannkjøttbetennelse, så kjenner jeg magen vrenge seg, og lommeboka hyle!

Men så kom jeg også over dette under her, og lurer altså på om det kan være noe i dette.

------

(kopi)

Blandingen av eteriske oljer vil raskt og effektivt fjerne tannkjøttbetennelse,

og leveres vanligvis i 30 ml flasker.

http://www.alternativdoktoren.no/Tannkjottbetennelse.html

Videoannonse
Annonse
Gjest Violsa
Skrevet

viktigste behandling for tannkjøttsykdom er å være veldig flink med tannstell. Noe som ikluderer å være flittig med tanntråden

Skrevet

Kom deg til spesialisten fortest mulig å få en skikkelig rens. Hvis det går for langt så er det både vondt i tennene og i lommeboka.

Mista nikket
Skrevet

Hadde satsa på spesialist først for å se hvor langt betennelsen var kommet. Etterpå kanskje, men har mest tro på spesielist her

Skrevet

Hadde satsa på spesialist først for å se hvor langt betennelsen var kommet. Etterpå kanskje, men har mest tro på spesielist her

ja, jeg skal det.

Skrevet

Kom deg til spesialisten fortest mulig å få en skikkelig rens. Hvis det går for langt så er det både vondt i tennene og i lommeboka.

Min tannlege skulle sende henvisning i går, så jeg kan bare vente på brev i postkassa.

Skrevet

viktigste behandling for tannkjøttsykdom er å være veldig flink med tannstell. Noe som ikluderer å være flittig med tanntråden

Jeg bruker "flaskekost" (sånn mini-mini). De er fine.

Jeg leste også at en blør lett i munnen om en har sånn betennelse, men det har jeg ikke merket noe til.

Skrevet

Min tannlege skulle sende henvisning i går, så jeg kan bare vente på brev i postkassa.

Det er bra :o)

Mista nikket
Skrevet

Jeg bruker "flaskekost" (sånn mini-mini). De er fine.

Jeg leste også at en blør lett i munnen om en har sånn betennelse, men det har jeg ikke merket noe til.

Jeg har den betennelsen, men har aldri hatt lett for å blø. I noen perioder blødde jeg litt, men aldri så mye at jeg var bekymret. Er blitt operert og går til kontroll/rens 3 ganger i året.

Skrevet

Jeg har den betennelsen, men har aldri hatt lett for å blø. I noen perioder blødde jeg litt, men aldri så mye at jeg var bekymret. Er blitt operert og går til kontroll/rens 3 ganger i året.

Hjelpes :-o

Vel, jeg fikk time hos spesialist i posten i dag. Ehh, 7 september :-\

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...