Gjest Lysglimt Skrevet 13. mai 2006 Skrevet 13. mai 2006 Noen som vet hvorfor de har fjernet perikum oljen fra helsekosten? Hvor kan jeg få tak i den nå? Den hjalp virkelig,fikk energi og ble mere våken...=) 0 Siter
leda Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Jeg vet ikke hvorfor du ikke fr tak i den lenger, men litt senere på sommeren kan du jo lage olje selv. Det er gansek enkelt. Plukk perikumblomster i et renvasket glass med lokk, Hell på solsikke, oliven eller annen matolje av god kvalitet. La dette stå i et vindu med sol å trekke i 3 - 6 uker, deretter siles plantedelene fra. 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 leda skrev (På 15.5.2006 den 5.08): Jeg vet ikke hvorfor du ikke fr tak i den lenger, men litt senere på sommeren kan du jo lage olje selv. Det er gansek enkelt. Plukk perikumblomster i et renvasket glass med lokk, Hell på solsikke, oliven eller annen matolje av god kvalitet. La dette stå i et vindu med sol å trekke i 3 - 6 uker, deretter siles plantedelene fra. Takk for tipset,det var lurt,skal teste det...=) Bare jeg finner perikum blomster da... 0 Siter
jubalong70 Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Lysglimt skrev (På 15.5.2006 den 14.55): Takk for tipset,det var lurt,skal teste det...=) Bare jeg finner perikum blomster da... Du kan få planter på gartneriet. Jeg har noen flotte busker! 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 jubalong70 skrev (På 15.5.2006 den 17.57): Du kan få planter på gartneriet. Jeg har noen flotte busker! Oy,takk for det,visste ikke det,det skal jeg gjøre..=) 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 leda skrev (På 15.5.2006 den 5.08): Jeg vet ikke hvorfor du ikke fr tak i den lenger, men litt senere på sommeren kan du jo lage olje selv. Det er gansek enkelt. Plukk perikumblomster i et renvasket glass med lokk, Hell på solsikke, oliven eller annen matolje av god kvalitet. La dette stå i et vindu med sol å trekke i 3 - 6 uker, deretter siles plantedelene fra. Det er til innvortes bruk sant? Tror jeg tok to ts pr dag tidligere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.