Gjest trojan horse Skrevet 14. mai 2006 Skrevet 14. mai 2006 Hvordan blir jeg kvitt virus? Maskina mi er ikke stor nok til å takle Norton, hva gjør man da da? Jeg har fått et trojan horse virus og blir ikke kvitt det. Jeg bruker AVG viruskontroll Hjelp! 0 Siter
petter smart Skrevet 15. mai 2006 Skrevet 15. mai 2006 Trojanske hester er ikke virus, og gjør ingen skade i seg selv. Men de kan åpne maskinen din for andre. Hva mener du med at maskinen ikke er stor nok for norton? Du bør uansett ikke installere norton. Prøv å start opp pc'en i sikkermodus og kjør antivirusprogrammet ditt. Du kan også prøve å kjøre adaware/spybot evt andre programmer som tar spyware og adware. 0 Siter
Prozak Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Trojanske hester er ikke virus, og gjør ingen skade i seg selv. Men de kan åpne maskinen din for andre. Hva mener du med at maskinen ikke er stor nok for norton? Du bør uansett ikke installere norton. Prøv å start opp pc'en i sikkermodus og kjør antivirusprogrammet ditt. Du kan også prøve å kjøre adaware/spybot evt andre programmer som tar spyware og adware. "Du bør uansett ikke installere norton." Det er vel en drøy påstand, så lenge du ikke presiserer at det er personlig synsing. Det blir litt som om jeg sier at du ikke bør installere windows. "............................................" 0 Siter
keinstein Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Du har ganske sikkert fått et s k "rootkit" en variant av virus som er svært gjestridig. Oppdages ikke av antiviruskontrollen, men gjenkjennes på at du får viruslalarm straks du plugger PCen opp mot internett. 0 Siter
petter smart Skrevet 22. mai 2006 Skrevet 22. mai 2006 "Du bør uansett ikke installere norton." Det er vel en drøy påstand, så lenge du ikke presiserer at det er personlig synsing. Det blir litt som om jeg sier at du ikke bør installere windows. "............................................" Norton skaper konflikter med mange programmer og det er svært vanskelig å avinstallere. Men jeg burde nok presisert at dette var grunnen til min advarsel. Det er jo mange gode grunner til å ikke velge windows også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.