Gå til innhold

Tjene opp sykepengerettigheter

Anbefalte innlegg

Gjest Asiva
Skrevet

Jeg har vært sykmeldt i nesten 4 mnd nå, og kommer til å være arbeidsledig (ikke sykm) fram til jeg begynner i jobb 1. aug. Hvor lenge må jeg jobbe for å ha opptjent nye sykepengerettigheter? Jeg er gravid, så det kan jo hende jeg har behov for gradert eller full sykmelding etter en stund... Noen som vet?

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du begynner i ny jobb august er jeg usikker på om du må tjene deg opp til sykepenger. Men du må ha vært i jobb i 26 uker sammenhengene (uten sykemelding) siden siste sykemelding,rehab,attføring. Nå kan du være sykemeldt et helt år sammenhengende da, så da har du jo litt å gå på. Hvis du begynner i jobb i aug har du tjent deg opp til fødselspenger da?

ville jeg sjekket

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...