Gå til innhold

Gravid, men gjorde det slutt for to uker siden...


Gjest Personifica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Personifica

"Hvis man leser nedover gravidforumet finnes det faktisk innlegg her om både abortpiller og litt av hvert annet. "

Nettopp mitt poeng. Hva er galt med å bruke gynekologiforumet til slikt?

Klart det går an å hoppe over innlegg, men dette innlegget hadde ikke abort som del av overskriften. Jeg er dessuten såpass hårsår at jeg ikke syns det er hyggelig om det blir diskutert abort her inne, med mindre det er helt spesielle tilfeller.

Usaklig?

- Kanskje, men det var nå mitt syn på det hele.

Jeg har ikke satt meg inn i det du tydeligvis har skrevet på samlivsforumet, men til det du har skrevet her, så kan jeg virkelig ikke si at jeg syns at dette rettferdiggjør abort.

Men kjære deg! Har du ikke lest dette innlegget da? Jeg selv(!) poengterer flere ganger at jeg selv (!) ikke synes det å bli alene med barnet rettferdigjør abort.

Og at jeg synes vi (eksen og jeg) burde ta ansvar for denne situasjonen.

Innlegget er ment å gi ett innblikk i tankene mine rundt det som har oppstått. Og når jeg legger det ut her er det fordi jeg ønsker innspill.

Leser du innlegget, og svarene mine her, så er det ikke vanskelig å se at jeg verken rettferdigjør abort eller fraskriver meg ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg! Har du ikke lest dette innlegget da? Jeg selv(!) poengterer flere ganger at jeg selv (!) ikke synes det å bli alene med barnet rettferdigjør abort.

Og at jeg synes vi (eksen og jeg) burde ta ansvar for denne situasjonen.

Innlegget er ment å gi ett innblikk i tankene mine rundt det som har oppstått. Og når jeg legger det ut her er det fordi jeg ønsker innspill.

Leser du innlegget, og svarene mine her, så er det ikke vanskelig å se at jeg verken rettferdigjør abort eller fraskriver meg ansvar.

For meg ser det ut som om du ønsker å diskutere om abort er et alternativ eller ikke. Kunne jeg oppfattet det annerledes?

For all del, du må du vel få lov til å diskutere valgmuligheter, det er ikke det jeg mener. Absolutt ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, vanskelig situasjon. Personlig hadde jeg nok valgt å beholde barnet. Uansett hadde jeg hatt en skikkelig samtale med eksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Personifica

Huff, vanskelig situasjon. Personlig hadde jeg nok valgt å beholde barnet. Uansett hadde jeg hatt en skikkelig samtale med eksen.

Ja, litt vanskelig er det jo. Men kommer nok ikke til å klare å ta det vekk jeg heller.

Har selvsagt sagt fra til eksen. Så får vi se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, litt vanskelig er det jo. Men kommer nok ikke til å klare å ta det vekk jeg heller.

Har selvsagt sagt fra til eksen. Så får vi se :)

Lykke til :) Skal se dette kommer til å bli noe av det beste som har hendt deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro at intelligensen strakk bedre til.

Kanskje på tide å bli litt moden når du befinner deg på et forum som omhandler svangerskap????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide å bli litt moden når du befinner deg på et forum som omhandler svangerskap????

Helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...