amber sun Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Det er lett å bruke penger. Kino, klær, sko, mat, vin etc etc etc Pengene flyr ut når man har dem og kan bruke dem. Må man derimot spare finner man fort ut hvor flink en kan være økonomisk. :-) Syns du er flink jeg, like flink som meg. Jeg har samme beløp som deg å leve for når regninger, bensin, bomring, bredbånd osv er betalt. Det skal rekke for mat, klær, aktiviteter/kino etc, diverse til meg, og halve måneden til en 6åring i tillegg. 0 Siter
Gjest linnelinn Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 det er veldig lett. Kjøpe mat ute nesten hver dag, stadig handle småting, klær, feste hver helg, samt det blir så en spanderer veldig mye på venner som ikke har penger og råd til å bli med på ting du vil ha dem med på, bestille pizza, kjøpe baguetter ute...Når en trenger noe sengetøy eller fant noe fint til huset, kan en kjøpe det med en gang, og gjør det. *Hadde en rik periode.* 0 Siter
Mari25 Skrevet 16. mai 2006 Skrevet 16. mai 2006 Vi er to som til sammen har ca 20 000 kr i måneden etter at regninger er betalt. Har jobber med middels inntekt og høye studielån, men eier en leilighet som er billig å bo i. Skal sies at vi sparer en del penger hver måned slik at vi kan kjøpe hus. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.