Gå til innhold

Hva er normalt å leve for etter regninger er betalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er lett å bruke penger. Kino, klær, sko, mat, vin etc etc etc

Pengene flyr ut når man har dem og kan bruke dem.

Må man derimot spare finner man fort ut hvor flink en kan være økonomisk. :-)

Syns du er flink jeg, like flink som meg. Jeg har samme beløp som deg å leve for når regninger, bensin, bomring, bredbånd osv er betalt. Det skal rekke for mat, klær, aktiviteter/kino etc, diverse til meg, og halve måneden til en 6åring i tillegg.

Videoannonse
Annonse
Gjest linnelinn
Skrevet

det er veldig lett. Kjøpe mat ute nesten hver dag, stadig handle småting, klær, feste hver helg, samt det blir så en spanderer veldig mye på venner som ikke har penger og råd til å bli med på ting du vil ha dem med på, bestille pizza, kjøpe baguetter ute...Når en trenger noe sengetøy eller fant noe fint til huset, kan en kjøpe det med en gang, og gjør det.

*Hadde en rik periode.*

Skrevet

Vi er to som til sammen har ca 20 000 kr i måneden etter at regninger er betalt. Har jobber med middels inntekt og høye studielån, men eier en leilighet som er billig å bo i. Skal sies at vi sparer en del penger hver måned slik at vi kan kjøpe hus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...