Gjest rystet og sjokkert Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 "Muslimsvina sprer seg som ild i tørt gress." Ohwææææ.... Ville nok vært mer redd for å møte på deg i en mørk bakgate. Ville sett det var deg pga en sort, sint sky hang over deg ;-o Det må være fryktelig slitsom å ha det sånn? Du ville jo ikke sett meg, jeg er bare som enhver annen nordmann, bare at jeg tør si det alle mener, men ikke tør si. Ingen svart sky her, men så holder jeg meg unna de svarte da... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Du ville jo ikke sett meg, jeg er bare som enhver annen nordmann, bare at jeg tør si det alle mener, men ikke tør si. Ingen svart sky her, men så holder jeg meg unna de svarte da... Tror du virkelig på at du ikke er rasist? *himler* 0 Siter
Gjest rystet og sjokkert Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Tror du virkelig på at du ikke er rasist? *himler* Hva er galt med å være rasist da? Vil du at Norge skal bli ødelagt du eller? Noen folk er ikke folk, men dyr, de burde vi holde ute av landet. Jmf han som knivstakk fler på trikken ++++ 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Du ville jo ikke sett meg, jeg er bare som enhver annen nordmann, bare at jeg tør si det alle mener, men ikke tør si. Ingen svart sky her, men så holder jeg meg unna de svarte da... Du tør å si det? Så tøff du er, altså! At de fleste er uenige med deg, reflekterer du over det? Forresten, jeg er helt sikker på at det henger en stor, svart sky rundt deg. Måten du fremstiller deg på her - er ikke mulig at det ikke vises, vettu :-) Du tramper sikkert på leppene dine også, fordi du er så sur (de henger litt da, skjønner du) :-> 0 Siter
Gjest rystet og sjokkert Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Du tør å si det? Så tøff du er, altså! At de fleste er uenige med deg, reflekterer du over det? Forresten, jeg er helt sikker på at det henger en stor, svart sky rundt deg. Måten du fremstiller deg på her - er ikke mulig at det ikke vises, vettu :-) Du tramper sikkert på leppene dine også, fordi du er så sur (de henger litt da, skjønner du) :-> Er du 14 år eller bare dum? 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Hva er galt med å være rasist da? Vil du at Norge skal bli ødelagt du eller? Noen folk er ikke folk, men dyr, de burde vi holde ute av landet. Jmf han som knivstakk fler på trikken ++++ Hva med alle grusomhetene hvite folk fra Vesten har utført i løpet av historien da? Det kan ikke engang sammenliknes med volden utført av innvandrere. 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Er du 14 år eller bare dum? 14 år :-) Men ikke inngrodd bitter. Sånn som visse andre.. 0 Siter
Gjest rystet og sjokkert Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Hva med alle grusomhetene hvite folk fra Vesten har utført i løpet av historien da? Det kan ikke engang sammenliknes med volden utført av innvandrere. I løpet av historien? Vi hvite skal altså sammelikne det vi gjorde for 1000 år siden og etter det med det de her gjør I DAG, ja det er logisk. Nei, man sammnlikner selvsagt hvem som gjør hva samtidig. Og nå er det faktisk flest av de andre som gjør ugjerninger. Hvor mange hvite slår ihjel dattera si pgs "skam" feks? osv 0 Siter
Gjest rystet og sjokkert Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 14 år :-) Men ikke inngrodd bitter. Sånn som visse andre.. Jeg er ikke bitter, hvor dårlig menneskekjenner ER du egentlig? Jeg bare misliker at noen skal komme hit, ta pengene våre og så ødelegge landet. Du er vel en av de antar jeg. Det må da være lov å ha følelser vel? I motsetning til hva disse dyra har. 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 I løpet av historien? Vi hvite skal altså sammelikne det vi gjorde for 1000 år siden og etter det med det de her gjør I DAG, ja det er logisk. Nei, man sammnlikner selvsagt hvem som gjør hva samtidig. Og nå er det faktisk flest av de andre som gjør ugjerninger. Hvor mange hvite slår ihjel dattera si pgs "skam" feks? osv Eh det er noen det! Hvite voldtar, hvite bomber uskyldige mennesker, hvite raner, hvite banker opp, hvite fornærmer, hvite er utro og listen fortsetter. Vi er ikke noe mindre dyr bare fordi vi er lyse i huden. 0 Siter
Gjest rystet og sjokkert Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Eh det er noen det! Hvite voldtar, hvite bomber uskyldige mennesker, hvite raner, hvite banker opp, hvite fornærmer, hvite er utro og listen fortsetter. Vi er ikke noe mindre dyr bare fordi vi er lyse i huden. Hvem gjør mest av dette? I norge fresk har det jo eksplodert med vold etter at det begynte å bli endel av de andre her. Selvsagt gjør hvite gale ting også, men ikke i samme grad. Hvite sprenger ikke seg selv og andre i lufta, de dreper ikke egne unger pga religion og kultur osv. Tror ikke du vet noe særlig om dette gitt. 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Hvem gjør mest av dette? I norge fresk har det jo eksplodert med vold etter at det begynte å bli endel av de andre her. Selvsagt gjør hvite gale ting også, men ikke i samme grad. Hvite sprenger ikke seg selv og andre i lufta, de dreper ikke egne unger pga religion og kultur osv. Tror ikke du vet noe særlig om dette gitt. Oi, se hvem som snakker! Jeg vet mye om både historie, krigsforbrytelser og religion så jeg synes kanskje du burde passe deg litt. Det er også lurt å merke seg at selv om det er mange innvandrere som begår voldshandlinger, har også voldsutviklingen i Norge skjedd parallellt med innvandringen og ikke bare på grunn av den. Det var ikke innvandrere som stod for Holmliadrapet, var det vel? 0 Siter
Gjest Settlers Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg er ikke bitter, hvor dårlig menneskekjenner ER du egentlig? Jeg bare misliker at noen skal komme hit, ta pengene våre og så ødelegge landet. Du er vel en av de antar jeg. Det må da være lov å ha følelser vel? I motsetning til hva disse dyra har. "Jeg er ikke bitter, hvor dårlig menneskekjenner ER du egentlig? Jeg bare misliker at noen skal komme hit, ta pengene våre og så ødelegge landet. Du er vel en av de antar jeg. Det må da være lov å ha følelser vel? I motsetning til hva disse dyra har." Les alt du skriver her en gang til. Hva ER du da? Hvorfor sier du at jeg er "en av dem"? Fordi jeg ikke er enig med deg? Er alle vi i denne tråden, som ikke er enig med deg det da? Glimrende tolkning :-) Og du, argumentene du bruker i denne diskusjonen er helt utrolige.. Jeg må ærlig innrømme at jeg ler fortsatt, slik som da jeg leste det aller første innlegget. Det siste avsnittet ditt, forteller alt om deg. Du må være herlig å ha i sin omgangskrets ;-) Så positiv og blid, som du virker.. 0 Siter
Gjest rystet og sjokkert Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Oi, se hvem som snakker! Jeg vet mye om både historie, krigsforbrytelser og religion så jeg synes kanskje du burde passe deg litt. Det er også lurt å merke seg at selv om det er mange innvandrere som begår voldshandlinger, har også voldsutviklingen i Norge skjedd parallellt med innvandringen og ikke bare på grunn av den. Det var ikke innvandrere som stod for Holmliadrapet, var det vel? Det nytter ikke å dra inn _ett_ eksempel på det motsatte og så hevde at det er begge veier. Samme hva du sier så er det mest blant utlendingene og det er derfor statistikken har vokst, pga at de blir fler. De fremprovoserer også voldshandlinger blant nordmenn slik de oppfører seg. 0 Siter
Gjest rystet og sjokkert Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 "Jeg er ikke bitter, hvor dårlig menneskekjenner ER du egentlig? Jeg bare misliker at noen skal komme hit, ta pengene våre og så ødelegge landet. Du er vel en av de antar jeg. Det må da være lov å ha følelser vel? I motsetning til hva disse dyra har." Les alt du skriver her en gang til. Hva ER du da? Hvorfor sier du at jeg er "en av dem"? Fordi jeg ikke er enig med deg? Er alle vi i denne tråden, som ikke er enig med deg det da? Glimrende tolkning :-) Og du, argumentene du bruker i denne diskusjonen er helt utrolige.. Jeg må ærlig innrømme at jeg ler fortsatt, slik som da jeg leste det aller første innlegget. Det siste avsnittet ditt, forteller alt om deg. Du må være herlig å ha i sin omgangskrets ;-) Så positiv og blid, som du virker.. Vet du hva bitter betyr? Tror ikke det nei. En av dem, så mente jeg en utledning. Hvor tungt har du for å forstå egentlig. Jeg er koselig å bli mot alle nordmenn jeg:) 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Det nytter ikke å dra inn _ett_ eksempel på det motsatte og så hevde at det er begge veier. Samme hva du sier så er det mest blant utlendingene og det er derfor statistikken har vokst, pga at de blir fler. De fremprovoserer også voldshandlinger blant nordmenn slik de oppfører seg. Jeg bare mente å si at det går begge veier, jeg har flere eksempler. Men jeg skjønner at dette blir nytteløst. Du er innestengt i din egenskapte verdensoppfatning og menneskesyn bygget på hat og fordommer. 0 Siter
Goliath Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Det tror jeg heller ikke. Jeg husker veldig godt at du skreiv veldig reflektert rundt det som skjedde med broren din for en tid tilbake. Så et HELT skeivt bilde av deg har jeg ikke! Takk skal du ha:-) 0 Siter
Gjest rystet og sjokkert Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Jeg bare mente å si at det går begge veier, jeg har flere eksempler. Men jeg skjønner at dette blir nytteløst. Du er innestengt i din egenskapte verdensoppfatning og menneskesyn bygget på hat og fordommer. Og du er lullet inn i en rosa sky sammen med Jesus eller noe. 0 Siter
mariamamma Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Datteren din er heldig som får så gode muligheter til å bli kjent med andre kulturer og levesett! Ja det er hun. Og det er jeg. Ingen skole har gitt meg så mye kunnskap om ulike kulturer, som det å bo akkurat her. Å være mamma i en barnehage som er så bevisst på det flerkulturelle fellesskap er en gave til jenta mi og til oss foreldre. Alt vi lærer, alt vi får oppleve. Drittsekker fins i alle farger og i alle kulturer, men vi har lært å se enkeltmenneskene bak kultur og religion. Og vi lever faktisk i et veldig harmonisk fargerikt fellesskap. Vi inkluderer og blir selv inkludert. Ja, vi er veldig heldige. Og jenta vår får dannet et fantastisk grunnlag for videre kulturforståelse og respekt for mennesker som ser ut og lever litt annerledes enn henne selv. 0 Siter
Kvinnen med utopiene Skrevet 19. mai 2006 Skrevet 19. mai 2006 Og du er lullet inn i en rosa sky sammen med Jesus eller noe. Nei, i et teppe og en kopp med te. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.